کد خبر : 121539
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 19:16

آثار راه‌یافته به شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شدند

آثار راه‌یافته به شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شدند

ایسنا/اصفهان دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: بعد از بازبینی ۴۴۴ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۸ اثر منتخب در دو بخش مسابقه صحنه‌ای و کودک و نوجوان این رویداد هنری حضور دارند که به صورت مجازی به رقابت خواهند پرداخت. خیام وقار کاشانی شامگاه گذشته (پنج شنبه-۲۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علاقه‌مندان

آثار راه‌یافته به شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شدند

ایسنا/اصفهان دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: بعد از بازبینی ۴۴۴ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۸ اثر منتخب در دو بخش مسابقه صحنه‌ای و کودک و نوجوان این رویداد هنری حضور دارند که به صورت مجازی به رقابت خواهند پرداخت.

خیام وقار کاشانی شامگاه گذشته (پنج شنبه-۲۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علاقه‌مندان از روز هفتم فروردین برابر با روز جهانی تئاتر می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال فیلم نمایش‌های جشنواره شانزدهم مهر کاشان را تماشا کنند.

وی افزود: آثار راه یافته به بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای شامل خاطرات خانه‌ای که نیست، به کارگردانی امین اشرفی و نویسندگی کامران شهلایی از تهران، ساده مثل سکوت به کارگردانی محمدهادی عطایی و نویسندگی محمدرضا عطایی‌فرد از کرج، است.

وقار کاشانی تصریح کرد: نمایش پنهان خانه پنج در، به کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه و نویسندگی حسین کیانی از تهران، ۱۰:۵۹ به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین اشرفی از کاشان، زیپ به کارگردانی کیانوش ایازی و نویسندگی علی دل‌پیشه از تهران، کجایی ابراهیم؟ به کارگردانی و نویسندگی لیلی عاج از تهران از دیگر آثار است.

وی گفت: نمایش متساوی‌الساقین به کارگردانی و نویسندگی عمادالدین رجبلو از گرگان، زندگی در لانگ‌شات یا مرگ در کلوزآپ به کارگردانی محمدرضا مالکی و نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا از تهران از دیگر اثرهای راه یافته در بخش مسابقه جشنواره تئاتر کاشان است.

دبیر شانزدهمین جشنواره مهر کاشان فزود: در بخش کودک و نوجوان نیز ۴۰ اثر به دبیرخانه رسید که ۹ اثر منتخب معرفی شد و از جمله آنها، موش تا موش به کارگردانی و نویسندگی رامین کهن از تهران، یک روز و دو فصل و هدیه کوچولو به کارگردانی رامین کهن و نویسندگی رامین کهن و نوشین صیفی از تهران است.

دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان اظهار کرد: موش کجا گربه کجا؟ به کارگردانی فرزاد لباسی و نویسندگی حسین فدایی حسین از همدان، حیاط خانه ما به کارگردانی و نویسندگی وحید خسروی از تهران، دخترک مو حنایی به کارگردانی سید حسین فاطمی‌نوین و نویسندگی امین قلعه‌گری از همدان آثار این بخش است.

وقار کاشانی گفت: رکاب بزن مرد، به کارگردانی و نویسندگی هیام احمدی از شاهین‌شهر، آرزوهای یک موش کور به کارگردانی و نویسندگی وحید نفر از تهران، دشمن خدا به کارگردانی و نویسندگی عمادالدین رجبلو از گرگان از دیگر این آثار است.

وی افزود: نمایش های آدم برفی و مترسک به کارگردانی مصطفی دهشت و نویسندگی مهدی مهدی‌آبادی از کرمانشاه، آدم برفی به کارگردانی سینا نورایی و نویسندگی مهدی مهدی‌آبادی از تهران نیز از دیگر آثار منتخب بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کاشان است.

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.