کد خبر : 188660
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 11:29

۲۰ دی به‌عنوان روز بروجرد نامگذاری شود

۲۰ دی به‌عنوان روز بروجرد نامگذاری شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: ۲۰ دی به عنوان روز بروجرد نامگذاری شود. داریوش جاوید در جلسه ستاد برگزاری یادواره ۶۸ دانش‌آموز شهید حمله موشکی بروجرد که امروز ۱۳ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: این یادواره با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۳ دی

۲۰ دی به‌عنوان روز بروجرد نامگذاری شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: ۲۰ دی به عنوان روز بروجرد نامگذاری شود.

داریوش جاوید در جلسه ستاد برگزاری یادواره ۶۸ دانش‌آموز شهید حمله موشکی بروجرد که امروز ۱۳ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: این یادواره با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۳ دی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره همراه نمایشگاهی از تصاویر و آثار شهدای حمله موشکی بروجرد برگزار می‌شود، اضافه کرد: در راستای انعکاس مظلومیت این شهدای معصوم در سطح ملی و بین‌المللی، امسال یادواره‌ای با عنوان «پرواز پروانه‌ها» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: ۲۰ دی سالروز شهادت ۶۸ دانش‌آموز دبستان شهید فیاض‌بخش و مدرسه راهنمایی امام حسن‌ مجتبی (ع) شهرستان بروجرد است که در حمله موشکی رژیم بعث عراق به بروجرد در سال ۶۵ به فیض شهادت رسیدند.

جاوید خاطرنشان کرد: یادواره امسال سرآغازی بر کنگره ملی ۶۸ دانش‌آموز شهید حمله موشکی بروجرد است که دی‌ سال ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و دبیرخانه دائمی این کنگره در این دانشگاه استقرار می‌یابد.

وی بیان کرد: زنگ تمام مدارس شهرستان بروجرد در ساعت ۱۲:۴۵ روز دوشنبه ۲۰ دی مقارن با این حمله موشکی ددمنشانه به صدا درخواهد آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ادامه داد: برنامه‌های متنوع دیگری برای گرامیداشت یاد و خاطره حمله موشکی بروجرد در این روز تدارک دیده شده تا مراسمی در شأن و منزلت این شهدا برگزار شود.

جاوید عنوان کرد: در تلاش هستیم برای ماندگاری این روز در اذهان عمومی و یادآوری ایثار و استقامت مردم شهیدپرور بروجرد، ددمنشی و سبوعیت استکبار و دشمنان این مرز و بوم ۲۰ دی در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز بروجرد» نامگذاری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.