کد خبر : 71216
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 22:22

آذربایجان غربی خنک تر می شود

آذربایجان غربی خنک تر می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش نسبی دما از هفته آینده در استان خبرداد. مهدی صابری در گفت و گو با ایسنا بااشاره به وضعیت جوی استان افزود: پایداری وگرمای هوا تا امروز جمعه ۵ تیرماه در استان تداوم دارد اما با تضعیف پر ارتفاع جنب حاره در شمال

آذربایجان غربی خنک تر می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش نسبی دما از هفته آینده در استان خبرداد.

مهدی صابری در گفت و گو با ایسنا بااشاره به وضعیت جوی استان افزود: پایداری وگرمای هوا تا امروز جمعه ۵ تیرماه در استان تداوم دارد اما با تضعیف پر ارتفاع جنب حاره در شمال غرب کشور از روز یکشنبه هفته آینده ۶ تیرماه شاهد کاهش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود و هوا نسبت به هفته جاری خنک تر خواهد شد.

وی ادامه داد:  طی هفته جاری از نظر دمایی افزایش نسبی و تدریجی دما در شهرهای استان را شاهد بودیم.

صابری تصریح کرد: پلدشت با ۴۱ درجه، بوکان با ۴۰ درجه و شاهیندژ با ۳۹.۸ درجه سلسیوس ایستگاه های هواشناسی بودند که در خردادماه امسال، رکورد دمایی مربوط به خردادماه را نسبت به سال گذشته شکستند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خاطر نشان کرد: امروز ۵ تیر دما در مرکز ۲۷ درجه بالای صفر و کیفیت هوا نیز سالم است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.