کد خبر : 71530
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 23:14

اصفهانی ها پشتیبان و حامی ذوب آهن و سپاهان هستند

اصفهانی ها پشتیبان و حامی ذوب آهن و سپاهان هستند

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه فوتبال خود را با ذوب آهن آغاز و با سپاهان تمام کرده ام، گفت: با وضعیت هواداران خوب دو تیم سپاهان و ذوب آهن آشنا هستم و می دانم که مردم اصفهان همیشه از تیم‌های خود حمایت می‌کنند. علی‌اکبر دهقان امروز (پنجشنبه- ۳ تیرماه) در نشست خبری

اصفهانی ها پشتیبان و حامی ذوب آهن و سپاهان هستند

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه فوتبال خود را با ذوب آهن آغاز و با سپاهان تمام کرده ام، گفت: با وضعیت هواداران خوب دو تیم سپاهان و ذوب آهن آشنا هستم و می دانم که مردم اصفهان همیشه از تیم‌های خود حمایت می‌کنند.

علی‌اکبر دهقان امروز (پنجشنبه- ۳ تیرماه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهارکرد: حدود ۳۲ سالی می‌شود که در اصفهان زندگی می‌کنم و هواداران دو باشگاه بزرگ ذوب آهن و سپاهان را می شناسم و می دانم مردم اصفهان پشتیبان تیم های خود هستند و در هر شرایطی به تیم خود کمک می کنند. خوشحالیم که در اصفهان هستیم و علیرضا منصوریان همیشه از اصفهان به نیکی یاد می‌کند و تکه کلام ایشان این است که اصفهان شهری زیبا و پرقدمت است.

وی افزود: کادر فنی و اعضای کادر فنی به بازیکنان تاکید کرده‌اند که نباید به جایگاه ذوب‌آهن در جدول نگاه کنیم و حساب ویژه‌ای روی تیم حریف باز کرده‌ایم. ذوب‌آهن تیم پرمهره و خوبی است. به طور قطع  فردا بازی سختی پیش رو داریم و باید تمام تمرکز خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم نهایت استفاده را از تلاش بازیکنان و امتیازات لازم کسب کنیم.

وی در خصوص بحث داوری تصریح کرد: بازی برای هر دو تیم حساس است، اما سرمربی تیم تاکید کردند با توجه به اینکه آقای اکبریان داور این دیدار است و داور دربی بودند بنابراین داور قدرتمندی هستند و مطمئن هستیم که بهترین عملکرد خود را فردا خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، مربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به کاپیتان های دو تیم گفت: فردا میثم مجیدی کاپیتان تیم را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهیم داشت و همچنین مرتضی آقاخانی به دلیل گرفتگی عضله که به صلاحدید سرمربی فردا به میدان نخواهد رفت تا برای بازی با استقلال آماده شود، در تیم ذوب آهن نیز قاسم حدادی فر در ترکیب این تیم نخواهد بود و برای هر دو کاپیتان آرزوی سلامتی می کنم.

دهقان اضافه کرد: کادر فنی تیم آلومینیوم قبل از کرونا با تیم ذوب آهن کار می کرد، بنابراین شناخت خوبی از نظر روانی و فنی از تک تک بازیکنان این تیم داریم و نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کردیم.

وی افزود: با توجه به سالها زندگی در اصفهان با جو و نحوه حمایت و حرص خوردن های تماشاگران و هواداران دو تیم ذوب آهن و سپاهان آشنا هستم، امیدوارم فردا هواداران بازی خوبی را شاهد باشند و جای آنها در استادیوم خالی است و بازی ها از شور و هیجانی که آنها با حضورشان ایجاد می کردند دور است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.