کد خبر : 71549
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 23:16

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح کتابخانه درجه یک شهرستان الیگودرز خبر داد. احمدحسین فتایی سوم تیر ماه در مراسم افتتاح کتابخانه درجه یک شهید علیمردان‌خان الیگودرز اظهار کرد: امسال سه کتابخانه دیگر در شهرهای لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.   وی ضمن قدردانی از خانواده مرحوم توکلی برای اهدای زمین کتابخانه الیگودرز افزود:

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح کتابخانه درجه یک شهرستان الیگودرز خبر داد.

احمدحسین فتایی سوم تیر ماه در مراسم افتتاح کتابخانه درجه یک شهید علیمردان‌خان الیگودرز اظهار کرد: امسال سه کتابخانه دیگر در شهرهای لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی ضمن قدردانی از خانواده مرحوم توکلی برای اهدای زمین کتابخانه الیگودرز افزود: کتابخانه درجه یک الیگودرز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در دو طبقه و با هزینه چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان احداث شده است.

 

فتایی شهرستان الیگودرز را پایگاه فرهنگی و هنری استان دانست و افزود: امسال چندین جشنواره فرهنگی و هنری ملی از جمله هیجار و شاهنامه‌خوانی در الیگودرز برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین به ساختمان فرهنگسرا در خیابان ولیعصر جنوبی اشاره کرد و گفت: این ساختمان برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری بازسازی و بخشی از آن نیز در اختیار کتابخانه قرار خواهد گرفت.

 

وی گفت: امسال فعالیت هنرستان هنری شهرستان الیگودرز آغاز خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.