کد خبر : 71800
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 1:21

دولت منتخب آمده تا آسیب‌ها را جبران کند

دولت منتخب آمده تا آسیب‌ها را جبران کند

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت منتخب آمده تا آسیب‌ها را جبران کند نه اینکه آسیب جدیدی وارد کند و به همین دلیل تنها در فکر جابه‌جایی مدیران نیست. حمیدرضا حاجی‌بابایی پنجشنبه ۳ تیرماه در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ در حالی شکل گرفت

دولت منتخب آمده تا آسیب‌ها را جبران کند

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت منتخب آمده تا آسیب‌ها را جبران کند نه اینکه آسیب جدیدی وارد کند و به همین دلیل تنها در فکر جابه‌جایی مدیران نیست.

حمیدرضا حاجی‌بابایی پنجشنبه ۳ تیرماه در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ در حالی شکل گرفت که دنیای استکبار با تمام سازوبرگ‌های خود و ۲۰۰ شبکه معاند تلاش کرد مردم پای صندوق‌های رأی نیایند و فشارهای سنگینی را وارد کرد.

وی با بیان اینکه ایستادن نیروهای انقلابی و دوست‌داران انقلاب باعث به دست آمدن این پیروزی شد، افزود: رئیس جمهور منتخب گام‌های بلندی تعریف کرده و آسیب‌هایی که در دهه‌های گذشته به مردم وارد شده و آنها را گله‌مند کرده است را برطرف خواهد کرد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: بارش باران خدمات دولت جدید باید طوری باشد که ۸۰ میلیون جمعیت ایران را سیراب کند، دولت منتخب آمده تا آسیب‌ها را جبران کند نه اینکه آسیب جدیدی وارد کند و به همین دلیل تنها در فکر جابه‌جایی مدیران نیست.

وی با اشاره به اینکه کوهی از مشکلات پیش روی دولت منتخب قرار دارد، خاطرنشان کرد: برطرف کردن این مشکلات به همراهی مردم نیاز دارد و هرگونه ناهماهنگی و حاشیه در این راستا ظلم در حق مردم است‌.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه هرگونه گمانه‌زنی برای کسب پست و مسئولیت در دولت جدید اختلاف ایجاد می‌کند، افزود: این موضوع باعث اختلاف در جامعه و گلایه مردم می‌شود بنابراین باید انتخاب مدیران را به رئیس جمهوری بسپاریم و بگذاریم این مسیر روال طبیعی خود را طی کند.

وی با اشاره به اینکه استقرار کامل دولت آینده شش ماه زمان خواهد برد، گفت: مسئولان و مدیران استان همدان نباید کارها را رها کنند و برنامه‌ها باید با قوت و قدرت در راستای خدمت به مردم انجام شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: پروژه‌های استان همدان باید با جدیت و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیگیری و اجرا شود و خدمت‌رسانی در استان نباید تعطیل شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.