کد خبر : 72192
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 12:18

راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش تجلی غیرت انقلابی در برابر آمریکا است

راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش تجلی غیرت انقلابی در برابر آمریکا است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش استکبارستیزی و تجلی غیرت انقلابی در برابر آمریکا است. حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۳ آبان از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب بوده و هر سه رخداد آن روز در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده است، اظهار کرد: استکبارستیزی با

راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش تجلی غیرت انقلابی در برابر آمریکا است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش استکبارستیزی و تجلی غیرت انقلابی در برابر آمریکا است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۳ آبان از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب بوده و هر سه رخداد آن روز در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده است، اظهار کرد: استکبارستیزی با اسلام و انقلاب اسلامی عجین است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان هم روز دانش‌آموز به علت شهادت جمعی از دانش‌آموزان معترض به سیاست‌های رژیم پهلوی و هم روز استکبارستیزی به علت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام نام‌گذاری شده است، متذکر شد: دلیل اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری این روز را یوم‌الله می‌دانند، به علت زیر بار نرفتن ملت ایران در برابر فشار، تحریم و تحمیل زور است.

این مسئول با توضیح این مطلب که ۱۳ آبان یوم‌الله است و گرامی‌داشت و یادآوری ایام‌الله دستور قرآنی است، تصریح کرد: دین اسلام دین ضد استکبار و ضد سلطه‌طلبی است و یکی از روزهای خدایی و انقلابی کشورمان یوم‌الله ۱۳ آبان است که برگرفته از استکبار ستیزی است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه اسلامی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مروج آن هستند، اسلام ضد استکباری و ضد آمریکایی است، افزود: استکبار یعنی زورگویی، یعنی فشار و تحمیل و سلطه‌طلبی و استکبارستیزی به معنای قبول نکردن ظلم و زور و استکبارطلبی و زیر بار آن‌ها نرفتن است.

امام جمعه سلطانیه، آمریکا را بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق بارز استکبار دانست و با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان، ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش استکبارستیزی و تجلی غیرت انقلابی در برابر آمریکا است.

وی با یادآوری اینکه آمریکا همواره دشمن ملت ایران بوده و این موضوع را بارها با اقدامات گوناگون به اثبات رسانده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز بارها و در صحنه‌های مختلف انقلاب مقاومت در برابر آمریکا و دشمنان انقلاب را به اثبات رسانده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.