کد خبر : 72292
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 12:52

عملیات عمرانی در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان از مشکلات اساسی است

عملیات عمرانی در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان از مشکلات اساسی است

ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: عملیات عمرانی بدون ضابطه در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان از جمله مشکلات اساسی بوده که نیازمند همکاری فرمانداری و حفاظت از محیط زیست کامیاران است. فریبا رضائی امروز در جلسه تودیع رییس قبلی و معارفه سرپرست جدید حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران که باحضور فرماندار، معاون

عملیات عمرانی در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان از مشکلات اساسی است

ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: عملیات عمرانی بدون ضابطه در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان از جمله مشکلات اساسی بوده که نیازمند همکاری فرمانداری و حفاظت از محیط زیست کامیاران است.

فریبا رضائی امروز در جلسه تودیع رییس قبلی و معارفه سرپرست جدید حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران که باحضور فرماندار، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت: پسماند و مدیریت سایت های پسماند در شهر و روستاهای شهرستان کامیاران، کمبود فضای سبز و عملیات عمرانی بدون ضابطه در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان از جمله مشکلات اساسی است که نیازمند همکاری و همراهی فرمانداری با حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران برای حل آن است.

وی بر اهمیت آموزش و ترویج بیش از پیش فرهنگ صیانت از محیط زیست برای اقشار مختلف و جوامع محلی تأکید کرد.

این مقام مسئول افزود: گستره کاری حفاظت محیط زیست بسیار وسیع است و در اکثریت کارگروه های عمرانی و توسعه استان حضور دارد و همیشه در رشد اقتصادی همراه بوده است، اما به هیچ عنوان نمی توانیم از قوانین و مقررات محیط زیست که ضامن صیانت از سرمایه ها و منابع ملی است قصور و کوتاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما مکلف به حفاظت محیط زیست برای نسل حاضر و  نسل های آینده هستیم؛ خاطرنشان کرد: رشد توسعه ای استان، اشتغال و بهبود معیشت مردم باید به صورت پایدار انجام گیرد و اداره کل حفاظت محیط زیست همواره در کنار مسئولان استان بوده و خواهد بود.

فرماندار شهرستان کامیاران نیز موارد مطرح شده از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان را تأیید کرده و تصریح کرد: دیدگاه فرمانداری کاملاً منطبق بر حفظ و پاسداری از منابع طبیعی و محیط زیست است.

مسعود الماسی در ادامه از معرفی نیروی بومی شهرستان به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست کامیاران تقدیر کرد و ادامه داد: تلاش و دلسوزی پرسنل محیط زیست بر کسی پوشیده نیست و ما نیز در کنار آنها در اجرای قوانین و مقررات محیط زیست بوده و خواهیم بود.

گفتنی است در این جلسه از تلاش های آقای مهدی رستمی رییس قبلی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران تقدیر شد و آقای سامان سیفی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.