کد خبر : 72283
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 12:40

فراهم بودن فضای تعامل و مشارکت در جهاد دانشگاهی برای توسعه استان

فراهم بودن فضای تعامل و مشارکت در جهاد دانشگاهی برای توسعه استان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: فضای تعامل و مشارکت در جهاد دانشگاهی برای توسعه استان فراهم است. “عباس صفدری” در دیدار دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و مقدسی است که توانسته در عرصه های مختلف به لحاظ علمی

فراهم بودن فضای تعامل و مشارکت در جهاد دانشگاهی برای توسعه استان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: فضای تعامل و مشارکت در جهاد دانشگاهی برای توسعه استان فراهم است.

“عباس صفدری” در دیدار دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و مقدسی است که توانسته در عرصه های مختلف به لحاظ علمی و فناوری و اشتغال در کشور الگوی موفقی باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: امیدواریم که با فراهم بودن فضای علمی و پژوهشی که در این نهاد وجود دارد بتوانبم با روحیه جهادی گام های موثری برای توسعه استان برداریم.

صفدری گفت: در شرایط کنونی چاره‌ای جز باور به توان جوانان و مدیران بومی خود نداریم و خوشبختانه ظرفیت جهاد دانشگاهی این امکان را فراهم کرده تا خوداتکا باشیم و ما نیز در جهاد دانشگاهی آماده ایم با روحیه جهادی تمام تلاشمان را برای الگو و پیشرو بودن استان بکار بندیم.

وی گفت: تمامی صحبت ها و پیشنهادات استاندار محترم در دستو کار ماست و ما به عنوان یک نهاد مقدس با داشتن خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مراکز علمی پژوهشی و  فناور و همچنین مراکز آموزشی که در اختیار داریم از تمامی دستگاه های اجرایی درخواست ایجاد تفاهم نامه هایی مشترک به منظور پیشبرد و حل مسائل استان در تمامی بخش ها را داریم.

وی تاکید کرد: امروز بسیاری از دستاوردهای نظام و انقلاب مرهون نهادها و مراکز علمی و انقلابی مانند جهاددانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: مجموعه جوان و انقلابی جهاددانشگاهی استان می‌تواند مسئولیت‌های بزرگی در کمک به دولت جدید بر عهده بگیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.