کد خبر : 120211
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 11:42

ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر

ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر خبر داد. کیانوش کیامرز در حاشیه بازدید از روند اجرایی احداث خط چهار قطار شهری مشهد اظهار کرد: در حال حاضر دستگاه حفار با حفر و سگمنت‌گذاری ۳۰۰ متر از تونل خط چهار وارد محدوده مهر مادر

ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر خبر داد.

کیانوش کیامرز در حاشیه بازدید از روند اجرایی احداث خط چهار قطار شهری مشهد اظهار کرد: در حال حاضر دستگاه حفار با حفر و سگمنت‌گذاری ۳۰۰ متر از تونل خط چهار وارد محدوده مهر مادر شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه حفار با عبور از این محدوده به سمت خواجه‌ربیع حفاری تونل را ادامه خواهد داد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روزانه حدود ۱۰ متر از تونل خط چهار حفاری و سگمنت‌گذاری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: مجموع مسیر خط چهار ۲۱.۵ کیلومتر است که در حال حاضر مجوز حفاری ۱۶ کیلومتر از این مسیر از دولت اخذ شده و در حال انجام است.

کیامرز با اشاره به اینکه در این مسیر ۱۵ ایستگاه پیش‌بینی شده که اصلی‌ترین آن ایستگاه نواب صفوی و طبرسی در محدوده حرم مطهر است، خاطرنشان کرد: طبق قرارداد حفر ۱۶ کیلومتر از تونل خط چهار قطار شهری باید ظرف ۳.۵ سال انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده حفر و سگمنت‌گذاری ۱۶ کیلومتر از خط چهار قطار شهری حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.