کد خبر : 72434
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 19:18

کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است

کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است

ایسنا/اصفهان رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است که عملیات ساخت آن هفت سال طول کشیده است. محمد باقر قالیباف، عصر امروز (یکشنبه-۶ تیر) در آیین افتتاح کارخانه مقوا سازی شهر زواره اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کارخانه بزرگترین کارخانه مقوا سازی در ایران است که البته به

کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است

ایسنا/اصفهان رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه مقوا سازی زواره بزرگترین کارخانه مقوا سازی کشور است که عملیات ساخت آن هفت سال طول کشیده است.

محمد باقر قالیباف، عصر امروز (یکشنبه-۶ تیر) در آیین افتتاح کارخانه مقوا سازی شهر زواره اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کارخانه بزرگترین کارخانه مقوا سازی در ایران است که البته به چهار کارخانه مانند کارخانه مقوا سازی زواره در ایران نیاز داریم تا واردات مقوا به صفر برسد.

وی افزود: مدیر این کارخانه از بروکراسی های اداری در مسیر احداث کارخانه که هفت سال به طول کشیده است گله مند بود، اما در دو سال آخر با تصمیمات محلی که در سطح استان و استانداری اصفهان گرفته شد امروز شاهد بهره برداری از کارخانه مقوا سازی زواره هستیم که با افتتاح آن بیش از ۱۰۰۰ نفر در سه شیفت مشغول به کار می شوند.

به گزارش ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم در سال رفع موانع تولید بتوانیم با کار جهادی این موانع را برطرف کنیم تا سرمایه گذاران و نیروهای جوان کشور با رویکرد دانش بنیان بهترین تولیدات را با کمترین هزینه داشته باشند و سبب شوند علاوه بر اشتغالزایی، تولید نیز رونق بگیرد.

برای احداث کارخانه مقواسازی زواره اردستان یکهزار و ۱۵۲ میلیارد تومان هزینه شده است و این کارخانه ظرفیت تولید ۴۵ هزار تن مقوا را دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.