کد خبر : 74616
تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 20:33

اجرای ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت صنایع مس

اجرای ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت صنایع مس

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس مسیر خوبی طی می‌کند و ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه شروع کرده و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهارسال آینده قرار بگیریم. «اردشیر سعدمحمدی» عصر امروز ۸ تیرماه در آیین کلنگ‌زنی دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه اظهار کرد: نیروی

اجرای ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت صنایع مس

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس مسیر خوبی طی می‌کند و ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه شروع کرده و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهارسال آینده قرار بگیریم.

«اردشیر سعدمحمدی» عصر امروز ۸ تیرماه در آیین کلنگ‌زنی دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه اظهار کرد: نیروی انسانی شایسته است که تحول ایجاد می‌کند و باید چنین نیروهایی را پرورش داد و برایش هزینه کرد.

وی عنوان کرد: امیدوارم این مدرسه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و هدایت شود تا بتواند جوانانی را پرورش دهد که مایه افتخار نظام و کشور باشند.

سعدمحمدی در ادامه بیان کرد: شرکت مس مسیر خوبی طی می‌کند، ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه شروع کرده و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهارسال آینده قرار بگیریم.

وی ادامه داد: همه این موفقیت‌ها بیانگر استفاده از نیروی انسانی شایسته است و همه ما موظفیم این نیروی انسانی شایسته را در همه ابعاد اعم از تعهد، اخلاقی، دینی، تخصص و … درست پرورش دهیم که همه این‌ها در کنار هم می‌تواند موجب موفقیت شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین«حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: فرهنگ و دانش یعنی تعلیم و تربیت، زیرمجموعه هر اتفاق مثبتی در هر منطقه است؛ اگر مجتمع مس با این عظمت کار می‌کند با دست باکفایت دانشمندانی این اتفاقات رقم می‌خورد که سال‌ها در کلاس‌های درس آموزش و پرورش، مدرسه و دانشگاه نشستند و تعلیم و تربیت را تجربه کرده و متخصص شدند تا فکر و اندیشه و ذهن آنها خلاقیت پیدا کند و این حرکت‌های بزرگ ملی و فراملی را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: مدرسه کانون پرورش انسان‌های شایسته و متخصصی است که می‌توانند هر قصه مثبتی در حوزه‌های مختلف پیشرفت کشور رقم بزنند.

علیدادی‌سلیمانی تاکید کرد: شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند و بزرگترین خدمتش کمک به رونق اشتغال است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.