کد خبر : 74744
تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 20:46

توسعه استان در گرو نگاە ویژە مسئولین کشوری بە کردستان است

توسعه استان در گرو نگاە ویژە مسئولین کشوری بە کردستان است

ایسنا/کردستان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مریوان با پتانسیل‌هایی کە دارد می‌تواند شاهراهی باشد برای نجات کشور، و از مسئولین کشوری می‌خواهیم نگاە ویژەای بە استان کردستان بە ویژە شهر مریوان داشتە باشند. شیوا قاسمی پور امروز(۸تیر) در مراسم بهرەبرداری از محور جدید سنندج-مریوان اظهار کرد: شهرستان مریوان با وجود ظرفیت‌ها و

توسعه استان در گرو نگاە ویژە مسئولین کشوری بە کردستان است

ایسنا/کردستان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مریوان با پتانسیل‌هایی کە دارد می‌تواند شاهراهی باشد برای نجات کشور، و از مسئولین کشوری می‌خواهیم نگاە ویژەای بە استان کردستان بە ویژە شهر مریوان داشتە باشند.

شیوا قاسمی پور امروز(۸تیر) در مراسم بهرەبرداری از محور جدید سنندج-مریوان اظهار کرد: شهرستان مریوان با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی کە در منطقە وجود دارد، علی‌الخصوص مرز باشماق یک فرصت مناسب برای استان کردستان است.

وی عنوان کرد: برای آن کە بتوان استان کردستان را توسعە داد یکی از مهم‌ترین کارها و مطالبات مردم کردستان، توسعە راە‌ها است و خوشبختانە امروز کردستان روی ریل توسعە قرار گرفتە است.

قاسمی‌پور ادامە داد: بهره‌برداری از پروژه محور جدید سنندج – مریوان اقدامی ارزشمند در راستای توسعه منطقه و افزایش ایمنی راه‌ها است.

وی یکی از مطالبات ویژه‌ مردم مریوان را عبور راه آهن همدان – سنندج از شهر مریوان و مرز باشماق دانست و گفت: با این کار زمینه توسعه هرچه بیشتر منطقه فراهم خواهد شد.

قاسمی‌پور در ادامه سخنان خود یادآور شد: با بهره‌برداری از پروژه‌ راه آهن همدان – سنندج و فرودگاه سقز، کردستان به سمت توسعه پایدار حرکت خواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.