کد خبر : 74946
تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 21:11

لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی

لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان را ۸۵ درصد عنوان کرد و گفت: استان در جایگاه دوم مقاوم‌سازی مسکن روستایی کشور قرار دارد. مسعود رضایی میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی کشور را ۴۵ درصد عنوان و تصریح کرد: با کار و همت جهادی همکاران ۸۵ درصد واحدهای مسکن روستایی در لرستان

لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان را ۸۵ درصد عنوان کرد و گفت: استان در جایگاه دوم مقاوم‌سازی مسکن روستایی کشور قرار دارد.

مسعود رضایی میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی کشور را ۴۵ درصد عنوان و تصریح کرد: با کار و همت جهادی همکاران ۸۵ درصد واحدهای مسکن روستایی در لرستان بهسازی و بازسازی شده و استان در مقاوم‌سازی مسکن روستایی در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان طرح منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز را یکی از هفت طرح پایلوت کشوری عنوان کرد و افزود: اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌ی روستایی کاری فرابخشی و مستلزم مساعدت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان است.

رضایی اجرایی شدن طرح توسعه پایدار منظومه روستایی را عامل توسعه‌ی پایدار و هدفمند روستاهای کشور دانسته و بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در اجرای طرح منظومه روستایی بخش ززو ماهرو شهرستان الیگودرز تأکید کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.