کد خبر : 74573
تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 20:28

پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد

پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای، امیرآباد، حاجی آباد و دستگرد شهرستان بیرجند افتتاح شد. علی اصغر آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی، امروز سه‎ شنبه ۸ تیر در مراسم افتتاح آسفالت روستای حاجی آباد که به نمایندگی از آسفالت معابر روستاهای دستگرد

پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای، امیرآباد، حاجی آباد و دستگرد شهرستان بیرجند افتتاح شد.

علی اصغر آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی، امروز سه‎ شنبه ۸ تیر در مراسم افتتاح آسفالت روستای حاجی آباد که به نمایندگی از آسفالت معابر روستاهای دستگرد و امیرآباد و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید، گفت: در این سه روستا زیرسازی و آسفالت  ۴۰ هزار مترمربع از محل اعتبارات دهیاری‌ها و قیر رایگان انجام شده است.

وی افزود: در روستای حاجی آباد بیرجند زیرسازی و آسفالت ۲۰ هزار مترمربع با مجموع اعتبار سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان انجام شد که از این اعتبار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان توسط دهیاری روستا تامین شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل اعتبارات  قیر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در آسفالت معابر روستای حاجی آباد مشارکت کرده است.

همچنین امروز با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور عملیات اجرایی بوستان کودک روستای دستگرد به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان آغاز شد و مقرر شده طی یک سال به بهره‌برداری برسد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.