کد خبر : 74898
تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 21:04

پیشرفت‌ها و چالش‌ها در سیگنال‌های بیولوژیکی

پیشرفت‌ها و چالش‌ها در سیگنال‌های بیولوژیکی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا همدان با همکاری هسته پژوهشی شهید احمدی روشن این دانشگاه، جلسه‌ای با عنوان «سیگنال‌های بیولوژیکی: پیشرفت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، هدف از این برنامه آشنایی با پردازش‌های مرتبط با سیگنال‌های بیولوژیکی است و در این راستا الگوریتم‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

پیشرفت‌ها و چالش‌ها در سیگنال‌های بیولوژیکی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا همدان با همکاری هسته پژوهشی شهید احمدی روشن این دانشگاه، جلسه‌ای با عنوان «سیگنال‌های بیولوژیکی: پیشرفت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، هدف از این برنامه آشنایی با پردازش‌های مرتبط با سیگنال‌های بیولوژیکی است و در این راستا الگوریتم‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق مورد بررسی قرار گرفته و به برخی از کاربردهای عملی و پیاده‌سازی، پرداخته می‌شود.

این جلسه با ارائه مهسا بهرامی جمعه ۱۱ تیر ساعت ۱۸ برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://docs.google.com/forms/d/۱qSxRnSVocFxnfmriWTXCmZqzuqDv۳jP۲vJ۳-۲xnoaHc/edit برای شرکت در آن ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @BenyaminGhahremani پیام دهند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.