کد خبر : 74644
تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 20:36

کسب مقام سوم پرتاب نیزه جایزه بزرگ شهرکرد توسط پرتاب گر کهگیلویه و بویراحمدی

کسب مقام سوم پرتاب نیزه جایزه بزرگ شهرکرد توسط پرتاب گر کهگیلویه و بویراحمدی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر هیات دو میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم پرتاب نیزه جایزه بزرگ شهرکرد توسط پرتاب گر کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد. بهنام طباطبایی با بیان این خبر افزود: رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ شهرکرد روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد. وی از کسب مقام سوم ماده

کسب مقام سوم پرتاب نیزه جایزه بزرگ شهرکرد توسط پرتاب گر کهگیلویه و بویراحمدی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر هیات دو میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم پرتاب نیزه جایزه بزرگ شهرکرد توسط پرتاب گر کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

بهنام طباطبایی با بیان این خبر افزود: رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ شهرکرد روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
وی از کسب مقام سوم ماده پرتاب نیزه این رقابت ها توسط مصطفی نیک خواه، پرتاب گر کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد و اظهار کرد: در این ماده یونس یوسف‌وند از استان البرز با پرتابی به طول ۶۹ متر و ۹۱ سانتی متر به مقام قهرمانی رسید، علی فتحی گنجی از لرستان با پرتابی به طول ۶۹ متر و ۶۰ سانتیمتر دوم شد و مصطفی نیکخواه از کهگیلویه ‌و بویراحمد با ۶۳ متر و ۹۶ سانتیمتر به مقام سوم دست یافت. علی رمضانی از اصفهان با ۶۳.۲۶متر، امید تاجی از گلستان با ۶۲.۷۳ متر و یعقوب آرخی از گلستان با ۶۰.۶۳ متر مقام های چهارم تا ششم این ماده را کسب کردند.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ شهر کرد روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ در ماده های ۱۰۰متر، ۲۰۰متر، ۴۰۰متر، ۴۰۰متر با مانع، ۸۰۰متر، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش با نیزه، پرتاب نیزه، پرش سه‌گام، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه با دعوت از ورزشکاران منتخب دو و میدانی کشورمان برگزار شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، امید محمدی رئیس هیات دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان ناظر فنی این مسابقات حضور داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.