کد خبر : 80413
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 20:40

مسئله امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود

مسئله امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود. حجت الاسلام دلریش امروز ۱۴ تیر در نشست مشترک معاونین مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن جلسات سپاه شهدا استان

مسئله امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود.

حجت الاسلام دلریش امروز ۱۴ تیر در نشست مشترک معاونین مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن جلسات سپاه شهدا استان برگزار شد، افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی بوده و نباید بگذاریم این وظیفه در جامعه فراموش شود.

وی تصریح کرد: مطالبه گری یکی از ارکان مهم امربه معروف و نهی از منکر است و باید به درستی در جامعه تبیین و اجرا شود.

حجت الاسلام دلریش خاطرنشان کرد: احیای واجب الهی یکی از مسائلی است که همه ما در قبال آن پاسخگو خواهیم بود بنابراین باید به احیای مسئله امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی یاد آور شد: بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی که اکنون در جامعه شاهد آن هستیم اگر به درستی مطالبه گری و پیشگیری می شد رخ نمی دادند.

وی ادامه داد: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر ساری و جاری نشود جای حق و باطل عوض شده و با مشکلاتی مواجهه خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.