کد خبر : 82362
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 نوامبر 2021 - 23:53

امروز وحدت کسانی‌ که ایران را دوست دارند ضروری است

امروز وحدت کسانی‌ که ایران را دوست دارند ضروری است

عکس آرشیوی است. ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن کامل هویت ایرانی اسلامی‌ست، تاکید کرد که امروز بیش از هر زمانی داشتن وحدت ضروریست و همه کسانیکه ایران را خانه خود می‌دانند و آن را دوست دارند باید وحدت داشته باشند. سردار یدالله بوعلی چهارشنبه ۱۶ تیر

امروز وحدت کسانی‌ که ایران را دوست دارند ضروری است
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن کامل هویت ایرانی اسلامی‌ست، تاکید کرد که امروز بیش از هر زمانی داشتن وحدت ضروریست و همه کسانیکه ایران را خانه خود می‌دانند و آن را دوست دارند باید وحدت داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه ۱۶ تیر در نشست بررسی نقش رسانه در شکل‌کیری دولت کارآمد انقلابی، با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی را نمی‌توان از دولت آمریکا جدا کرد، گفت: خالص‌ترین حکومت صهیونیستی در واشنگتن مستقر است نه در سرزمین‌های اشغالی.

بوعلی اضافه کرد: تصور نکنید که بحث صهیونیست‌ها و کسانیکه در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌اند، تنها مسائل و هویت دینی و مذهبی است، آنان بحث بی‌هویت کردن جوامع انسانی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز، مهمترین و قوی‌ترین و سخت‌ترین دشمن در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست محسوب می‌شود، گفت: باید دقت داشت و مراقب بود که رژیم صهیونیستی به هیچ وجه از دولت آمریکا جدا نبوده و نیست.

بوعلی با اشاره به اینکه همواره در مسند مسئولیت، حمایت از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی را مد نظر داشته و دارد، خاطرنشان کرد که طی سال‌های اخیر همواره حامی فعالیت‌ها و اقدامات مثبت در دولت و شوراها بوده است.

او با بیان اینکه بحث امروز کمک به دولت جدید در مسیر تحقق شعاری بنیادی است، گفت: اینگونه نیست که تا به حال حمایت از دولت یا شوراها مد نظر ما نبوده است، اما امروز در یک مرحله سخت قرارداریم و نیازمند هم‌افزایی جدی بین همه بخش‌ها و افراد هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد که همراه با حمایت از اقدامات مثبت و تاثیرگذار و تلاش برای هم‌افزایی باید در مقابل کارشکنی‌ها و کم‌کاری‌ها نقدی جدی داشت.

بوعلی خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها، همواره با بسیاری از مسئولان در بخش‌های مختف اختلاف دیدگاه داشته‌ام، اما این موضوع مانع حمایت و معاضدت نشده است، به هیچ عنوان نباید مصلحت کل کشور را فدای جزئیات یا دیدگاه شخصی و گروهی کرد.

او گفت: انتظار از رسانه اینست که ضمن بررسی مشکلات در بخش‌های موجود و با رصد ظرفیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف، امکان استفاده از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات را مطرح کند.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان قرار نیست که همه رسانه‌ها و فعالان رسانه را در یک مسیر و یک کانال مشخص قرار دهیم، افراد قطعا نظرات مختلفی داشته و دارند، اما می‌توان با هم‌افزایی این ظرفیت‌ها، برای حل مسائل و مشکلات مردم به اتفاق نظر رسید.

به گزارش ایسنا، در این جلسه، شماری از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و فعالان رسانه به طرح دیدگاه‌های خود و بیان بی‌پرده و صریح مشکلات و مسائل کنونی جامعه و مردم پرداختند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.