کد خبر : 82796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 2:32

تردد روزانه ۱۵۰۰ خودروی غیربومی در جاده‌های همدان

تردد روزانه ۱۵۰۰ خودروی غیربومی در جاده‌های همدان

ایسنا/همدان رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: روزانه ۱۵۰۰ خودروی غیربومی در سطح جاده‌های استان همدان تردد می‌کنند و به‌صورت عمده در حال عبور از استان هستند. سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد خودروی غیربومی، تعداد کمی وارد همدان می‌شوند و به طور گسترده در حال تردد به استان‌های همجوار هستند.

تردد روزانه ۱۵۰۰ خودروی غیربومی در جاده‌های همدان

ایسنا/همدان رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: روزانه ۱۵۰۰ خودروی غیربومی در سطح جاده‌های استان همدان تردد می‌کنند و به‌صورت عمده در حال عبور از استان هستند.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد خودروی غیربومی، تعداد کمی وارد همدان می‌شوند و به طور گسترده در حال تردد به استان‌های همجوار هستند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر تردد بین شهرستانی به رنگ‌بندی کرونایی ارتباط ندارد، تصریح کرد: پیش از این تردد و تخلف بین شهرستانی به وسیله دوربین‌ها رصد و به صورت دستی تأیید می‌شد اما هم‌اکنون به صورت متمرکز انجام می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با بیان اینکه تردد بین شهرستانی در همدان ممنوع است، ادامه داد: در حال حاضر ربات اقدام به تأیید جریمه‌ها می‌کند و امکان گذشت وجود ندارد و رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.