کد خبر : 82415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 0:03

حمایت همه جانبه از برنامه‌های علمی جهاددانشگاهی

حمایت همه جانبه از برنامه‌های علمی جهاددانشگاهی

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از حمایت همه جانبه استان از فعالیت‌های علمی و فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی استان خبر داد. خالد جعفری امروز چهارشنبه (۱۶تیرماه) در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان اظهار کرد: فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد علمی و انقلابی در استان کردستان منشا خیر و

حمایت همه جانبه از برنامه‌های علمی  جهاددانشگاهی

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از حمایت همه جانبه استان از فعالیت‌های علمی و فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

خالد جعفری امروز چهارشنبه (۱۶تیرماه) در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان اظهار کرد: فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد علمی و انقلابی در استان کردستان منشا خیر و برکت بوده است.

وی با بیان اینکه استان کردستان نیازمند توسعه و رشد بیشتر است، عنوان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که دارد می‌تواند در مسیر توسعه گام‌های موثری بردارد و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پایان به پروژه‌های جهاددانشگاهی استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های در دست اقدام جهاددانشگاهی کردستان ظرفیت‌های مناسبی را برای ارتقا علمی استان می‌سازد و برهمین اساس دولت نیز از آن‌ها حمایت می کند.

در ابتدای این دیدار اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: جهاد دانشگاهی از بدو  تاسیس در استان  در حوزه فرهنگی، اشتغال، آموزش، پژوهش در جهاددانشگاهی استان کردستان منشا  فعالیت‌های موثر و ارزشمند بوده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باتوجه ظرفیت‌های بالای علمی و پژوهشی که دارد نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی استانداری است، افزود: جهاد دانشگاهی کردستان در شهرستان‌های سنندج و بانه به دنبال اجرای طرح های شاخص و مناسب با ظرفیت های بومی استان می باشد و همچنین در شهرستان‌های  بیجار و قروه به دنبال راه اندازی مراکز پزشکی  هستیم که این موضوع اگر با حمایت استانداری صورت بگیرد قطعا خدمات تخصصی در حوزه بهداشت و درمان به مردم عزیز استان کردستان ارائه خواهد شد.

اسدی در ادامه از حمایت‌های استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرمانداران شهرستان‌ها تشکر و یادآور شد: جهاددانشگاهی استان کردستان با ورود به مسئله اشتغال توانست در طرح توسعه مشاغل خانگی در سال گذشته بالغ بر 2 هزار و 600 نفر را به بازار اتصال بدهد که این مسئله  کمک بزرگی به کاهش بیکاری در استان کردستان کرده و هم اکنون نیز در فاز دوم این طرح سهمیه استان کردستان با 400 نفر در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.