کد خبر : 84994
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 19:38

رسالت کمیته امداد خدمت بی‌منت به نیازمندان است

رسالت کمیته امداد خدمت بی‌منت به نیازمندان است

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد گفت: امروز کمیته امداد رسالت خدمت بی‌منت به محرومان را دارد که این رسالت ماندگار باعث افتخار و عزت است. جلال شیخ پور در دیدار با حجت‌الاسلام حقیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان که امروز ۲۰ تیرماه برای مهیاکردن زمینه همکاری، تدابیر اجرایی و حمایت ائمه جمعه استان دیدار کرد، با

رسالت کمیته امداد خدمت بی‌منت به نیازمندان است

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد گفت: امروز کمیته امداد رسالت خدمت بی‌منت به محرومان را دارد که این رسالت ماندگار باعث افتخار و عزت است.

جلال شیخ پور در دیدار با حجت‌الاسلام حقیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان که امروز ۲۰ تیرماه برای مهیاکردن زمینه همکاری، تدابیر اجرایی و حمایت ائمه جمعه استان دیدار کرد، با ارائه گزارشی کوتاه از خدمات کمیته امداد از همراهی و همدلی ائمه جمعه شهرستان‌ها به خاطر داشتن دغدغه و پیگیری جدی برای کمک بیشتر و مؤثرتر به نیازمندان تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز کمیته امداد رسالت خدمت بی‌منت به محرومان را دارد که این رسالت ماندگار باعث افتخار و عزت است، اظهار کرد: این نهاد با طرح‌ها و برنامه‌های خود به دنبال ایجاد بستر و زمینه رسیدگی بهتر و مناسب‌تر به نیازمندان است.

حجت‌الاسلام حقیان نیز ضمن ابراز تشکر و قدردانی از فعالیت‌های مستمر و شبانه‌روزی امدادگران در امر خدمت‌رسانی به محرومان به‌ویژه فراهم کردن زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان، گفت: رفع فقر و محرومیت در عرصه‌های فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه نهاد ائمه جمعه در بحث کمیته امداد به‌طور خاص مأمور به کمک و تعامل و هم‌افزایی هستند، خاطرنشان کرد: هر جا کمیته امداد در فعالیت‌های خود نیاز به کمک و تبلیغ نهاد ائمه جمعه داشت ما مأمور به انجام آن هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.