کد خبر : 85247
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 21:14

مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات بر مدعیان خارجی پیروز شدند

مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات بر مدعیان خارجی پیروز شدند

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، گفت: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند. حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز یکشنبه ۲۰ تیر

مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات بر مدعیان خارجی پیروز شدند

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، گفت: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز یکشنبه ۲۰ تیر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در روایات آمده است که کودکی به میمنت و مبارکی امام جواد(ع) تاکنون به دنیا نیامده است.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: برکتی که در وجود امام جواد(ع) وجود دارد این است که ایشان از همان هفت سالگی در جلسات علمای بزرگ شرکت می کردند و نسبت به آنان برتری داشتند و علم ایشان به صورت عینی ثابت شده بود.

وی با اشاره به اینکه امام جواد (ع) در دنیای شبهات اقدام به رفع شبهات کردند، ادامه داد: ایشان به صورت حضوری مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را ارائه دادند و این یکی از برکات حضور امام جواد(ع) است.

عبادی به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی با وجود این همه تهاجم بی رحمانه باز هم به موقع حرف خود را زدند و انتخابی حماسی ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی بسیار هوشمند هستند، افزود: مردم ایران به صورت هوشمندانه آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کردند که به نفع ایران و جهان است.

وی بیان کرد: هوشمندی مردم خراسان جنوبی این است که از ۱۵ سال قبل به مستعد بودن آیت الله رئیسی پی برده بودند و ایشان را انتخاب کرده بودند.

عبادی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، ادامه داد: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می‌خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص هفته «عفاف و حجاب»، گفت: از این هفته حداکثر بهره برداری را ببرید چرا که این وراثت کریمه یعنی «عفاف  حجاب» بزرگترین سرمایه مسلمانان است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.