کد خبر : 88553
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 20:41

افزایش ۳ برابری بستری های کرونایی گرگان در دو هفته

افزایش ۳ برابری بستری های کرونایی گرگان در دو هفته

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت انتشار بالای گونه جدید ویروس کرونا، در دو هفته اخیر میزان بستری بیماران کرونایی در این شهرستان ۳ برابر شده است. محمد حمیدی اظهار کرد: کسبه و بازاریان بیش از گذشته باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و این واحدها از سوی گشت

افزایش ۳ برابری بستری های کرونایی گرگان در دو هفته

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت انتشار بالای گونه جدید ویروس کرونا، در دو هفته اخیر میزان بستری بیماران کرونایی در این شهرستان ۳ برابر شده است.

محمد حمیدی اظهار کرد: کسبه و بازاریان بیش از گذشته باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و این واحدها از سوی گشت های نظارتی و نیروی انتطامی بازرسی خواهند شد.

وی بیان کرد: برگزاری هرگونه تجمع، مراسم ترحیم و عروسی ممنوع بوده و تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع و توسط پلیس راهور به شدت کنترل می‌شود.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سطح شهرستان در پایان این هفته روزهای پنجشنبه و جمعه، مسیر سواره النگدره و ناهارخوران مسدود و توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی کنترل خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، حمیدی افزود: ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی از شهرهای قرمز مطلقاً ممنوع است.

وی ادامه داد: تمامی فست فودها و رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعالیت کرده و از پذیرفتن مهمان خودداری کنند.

فرماندار گرگان بیان کرد: از تمامی مردم شهرستان تقاضا می شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیرضروری شهری، مسافرت‌های بین شهری و عدم حضور در تجمعات بویژه تفرجگاه های خطر آفرین اهتمام بیشتری داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.