کد خبر : 90137
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 12:19

زنجان سردترین مرکز استان کشور شد

زنجان سردترین مرکز استان کشور شد

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با میزان دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید. حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه زنجان با میزان دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید، اظهار کرد: با

زنجان سردترین مرکز استان کشور شد

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با میزان دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه زنجان با میزان دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید، اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان دمای هوا، مردم زنجان طی روزهای اخیر شب‌های سردی را سپری می‌کنند و در حال حاضر نیز دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با دمای ۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی این استان به ثبت رسیدند.

این مسئول ادامه داد: در این ساعت از روز آسمان زنجان صاف و وضعیت جوی پایدار و در برخی مناطق نیز به صورت مه‌آلود است، به طوری که در خدابنده و گرماب میزان دید افقی به حدود ۲۰۰ متر رسیده است.

سلطانی تصریح کرد: از فردا افزایش پوشش ابر در این استان را خواهیم داشت و روز سه‌شنبه نیز بارش پراکنده برف و باران به ویژه در ارتفاعات زنجان پیش‌بینی می‌شود و شاهد وزش باد نسبتاً شدید نیز خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: امروز بیشینه دمای هوای این استان روند افزایشی خواهد داشت اما از روز سه‌شنبه تا پایان هفته، مجدداً هوای سرد حاکم شده و میزان دماها به زیر صفر رسیده و بین ۴ تا ۶ درجه سردتر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.