کد خبر : 91192
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 21:59

صدور ۱۷۵ حکم جایگزین حبس در خراسان جنوبی

صدور ۱۷۵ حکم جایگزین حبس در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۷۵ حکم جایگزین حبس در سه ماهه نخست امسال از سوی قضات استان صادر شده است. اسماعیلی، امروز شنبه ۲۶ تیرماه گفت: از این تعداد ۱۵۷ مورد محکومیت با جزای نقدی و ۱۵ مورد نیز محکومیت با جزای نقدی روزانه بوده است. به گزارش

صدور ۱۷۵ حکم جایگزین حبس در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۷۵ حکم جایگزین حبس در سه ماهه نخست امسال از سوی قضات استان صادر شده است.

اسماعیلی، امروز شنبه ۲۶ تیرماه گفت: از این تعداد ۱۵۷ مورد محکومیت با جزای نقدی و ۱۵ مورد نیز محکومیت با جزای نقدی روزانه بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دو مورد حکم الزام به خدمات عمومی رایگان و یک مورد نیز مجازات جایگزین تحت نظارت سامانه الکترونیک (پابند الکترونیک) صادر شده است.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی یادآور شد: مجازات‌های جایگزین حبس عبارتند از دوره مراقبت، خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، جزای نقدی روزانه، مجازات جایگزین تحت نظارت سامانه الکترونیک و محرومیت از حقوق اجتماعی که در صورت گذشت شاکی و وجود جهات تخفیف تعیین و اجراء می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.