کد خبر : 92405
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 13:02

ارسال 200 اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

ارسال 200 اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

ایسنا/کرمانشاه رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ارسال بیش از 200 اثر از 27 استان کشور  به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب خبر داد. بهرام فاضلی زاد با ابراز خرسندی از آثار ارسال شده به جشنواره گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش نمایش خیابانی، نمایش صحنه ای، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی

ارسال 200 اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد 

ایسنا/کرمانشاه رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ارسال بیش از 200 اثر از 27 استان کشور  به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب خبر داد.

بهرام فاضلی زاد با ابراز خرسندی از آثار ارسال شده به جشنواره گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش نمایش خیابانی، نمایش صحنه ای، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی برگزار می شود.

فاضلی زاد تعداد آثار ارسال شده به جشنواره را  200 اثر ذکر کرد و افزود: در بخش نمایشنامه نویسی 65 اثر، در بخش نمایش های خیابانی 72 اثر و در بخش تئاتر صحنه ای 73 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد:تقاضا برای حضور در جشنواره در سطح بالایی قرار داشته و این نشان دهنده آن است که جشنواره تئاتر مرصاد جایگاه ملی خود را پیدا کرده است.

فاضلی زاد افزود: برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره در سطح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان و ستاد اجرایی جشنواره در حال انجام است و امیدوارم شرایط بگونه ای فراهم شود که بتوانیم از همه ظرفیت های جشنواره به درستی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی بخش نمایشنامه نویسی داوری شده و گروه هایی که باید بخش نمایشنامه خوانی را انجام دهند توسط دبیرخانه مشخص شده و در حال تمرین هستند، عنوان کرد:  ابلاغ داوران بخش نمایش صحنه ای و نمایش خیابانی توسط دبیر جشنواره صادر شده و بزودی گروه های نمایشی این دو بخش نیز معرفی می شوند.

رئیس دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: یکی از تکالیف و اهداف این جشنواره انتقال مفاهیم هشت سال دفاع مقدس از جمله فرهنگ ایثار و شهدات  و فداکاری مردم استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب است.

فاضلی زاد در ادامه به نگاه کلان به جشنواره ملی تئاتر مرصاد اشاره کرد  و افزود : تئاتر مرصاد متعلق به شهرستان اسلام آبادغرب است، اما نباید آن را در اسلام آبادغرب محصور کرد، بلکه جشنواره ملی،  نیازمند نگاه و افکار ملی است و لذا باید از همه ظرفیت ها برای ارتقاء و کیفیت بخشی به جشنواره استفاده کرد.

جشنواره تئاتر مرصاد تا پایان سال برگزار می شود، اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن مشخص نشده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.