کد خبر : 96109
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 19:42

رکورد ۸ هزار نفری تزریق واکسن کرونا در خراسان جنوبی شکست

رکورد ۸ هزار نفری تزریق واکسن کرونا در خراسان جنوبی شکست

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خراسان جنوبی و رسیدن مجموله‌های جدید واکسن، روز گذشته ۸۸۷۶ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد. غلامرضا شریف زاده، امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه در رسانه‌های گروهی گفت: از این تعداد ۴۹۰۰ دُز مربوط به

رکورد ۸ هزار نفری تزریق واکسن کرونا در خراسان جنوبی شکست

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خراسان جنوبی و رسیدن مجموله‌های جدید واکسن، روز گذشته ۸۸۷۶ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد.

غلامرضا شریف زاده، امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه در رسانه‌های گروهی گفت: از این تعداد ۴۹۰۰ دُز مربوط به شهر بیرجند و بقیه مربوط به سایر شهرستان‌های استان بود که یک رکورد در استان محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این در حالی است که روز ۲۸ تیر دو هزار و ۳۰۰ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده بود که در عرض یک روز ظرفیت چهار برابری تزریق واکسن شکل گرفت.

وی درباره دریافت واکسن برای هر فرد، گفت: در گذشته هر ویال واکسن سینوفارم برای یک نفر بود، اما در محموله جدید سینوفارم ویال‌ها مربوط به دو نفر است و به اندازه تعیین شده برای هر فرد تزریق می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: ویال‌های واکسن کوو برکت برای ۱۰ نفر تزریق می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در خراسان جنوبی پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شامل دو مرکز در بیرجند و سه مرکز در شهرستانها فعال هستند که دو مرکز روز گذشته در بیرجند آغاز به کار کردند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در خراسان جنوبی گفت: امروز براساس آخرین نقشه وضع کرونا (سفید، زرد، نارنجی و قرمز) شهرستان‌های قاینات و زیرکوه هم به شهرستان‌های با وضع قرمز در استان افزوده شدند.

شریف زاده با بیان اینکه هم اکنون شهرستان‌های بیرجند، طبس، نهبندان، قاینات و زیرکوه در وضع قرمز با خیلی پرخطر قرار دارند، یادآور شد: شهرستان‌های با وضع نارنجی و زرد در استان هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.