کد خبر : 95545
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 15:28

کرونا جان ۶ یزدی دیگر را گرفت

کرونا جان ۶ یزدی دیگر را گرفت

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به بستری بیش از ۴۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این استان، از فوت شش نفر یزدی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری خبر داد. دکتر «ابراهیم سلمانی» در این باره به ایسنا گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته،۸۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان

 کرونا جان ۶ یزدی دیگر را گرفت

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به بستری بیش از ۴۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این استان، از فوت شش نفر یزدی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری خبر داد.

دکتر «ابراهیم سلمانی» در این باره به ایسنا گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته،۸۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند که به احتساب آنها هم‌اکنون ۴۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: البته از این تعداد، ۹۴ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند و در این قالب خدمات دریافت می‌کنند.

سلمانی با اشاره به فوت شش بیمار دیگر در اثر این بیماری طی شبانه روز گذشته تصریح کرد: یک بیمار در ابرکوه ، یک بیمار در بافق، یک بیمار در خاتم، یک بیمار در مهریز و دو بیمار در یزد قربانی  کووید-۱۹ شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان بار دیگر به رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات تاکید کرد و گفت: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی الزامیست.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.