کد خبر : 97999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:30

کسب مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات لهستان توسط واحد فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل

کسب مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات لهستان توسط واحد فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل واحد فناور مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات ورشوی لهستان را کسب کرد. مدیرعامل شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در این خصوص گفت: مسابقات جهانی اختراعات ورشوی لهستان از جمله جشنواره‌های معتبر در بخش اختراعات و ابداعات است که سالانه

کسب مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات لهستان توسط واحد فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل واحد فناور مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات ورشوی لهستان را کسب کرد.

مدیرعامل شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در این خصوص گفت: مسابقات جهانی اختراعات ورشوی لهستان از جمله جشنواره‌های معتبر در بخش اختراعات و ابداعات است که سالانه بیش از صدها مخترع از سراسر جهان آثار خود را در بخش‌های مختلف در معرض نمایش می‌گذارند.

سولماز چرایی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به دلیل شرایط جهانی کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد فناوران شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان از ایران توانستند در بخش رباتیک و سلامت در رقابت با صدها مخترع، مقام دوم را کسب کنند.

وی افزود: عنوان اختراع ارائه شده به این جشنواره جهانی «ربات پرنده چند منظوره با قابلیت اجرای عملیات پرینت سه بعدی و ماشین‌کاری در محل» بود که توانست نظر هیات داوران را جلب و حائز رتبه دوم شود.

گفتنی است اعضای تیم شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان، واحد مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل را در این مسابقات سولماز چرایی، احسان مرزبان، حمید مراد، مرتضی چمن‌آرا، سیما ویسی‌نژاد، رسول مرزبان و آرمان آهنربای تشکیل داده بودند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.