کد خبر : 101038
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 15:14

شناسایی شهید گمنام بوشهری در همدان

شناسایی شهید گمنام بوشهری در همدان

ایسنا/بوشهر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر از شناسایی هویت شهید ابراهیم پیکار در میان شهدای گمنام شهرستان رزن استان همدان خبر داد. اصغر جمع آوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هویت شهید ابراهیم پیکار از شهدای شهر بوشهر که در اسفندماه سال ۱۳۹۳ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در یکی از شهرهای شهرستان

شناسایی شهید گمنام بوشهری در همدان

ایسنا/بوشهر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر از شناسایی هویت شهید ابراهیم پیکار در میان شهدای گمنام شهرستان رزن استان همدان خبر داد.

اصغر جمع آوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هویت شهید ابراهیم پیکار از شهدای شهر بوشهر که در اسفندماه سال ۱۳۹۳ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در یکی از شهرهای شهرستان رزن استان همدان به خاک سپرده شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA پس از ۳۳ سال گمنامی شناسایی شد.

وی در ادامه افزود:  این شهید والا مقام ۱ تیر ۱۳۴۷ در بوشهر دیده به جهان گشود و ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر با اشاره به اینکه یگان اعزامی شهید پیکار ارتش جمهوری اسلامی ایران و ایشان آرپیجی‌زن بوده است، بیان کرد: انتقال این شهید به بوشهر وابسته به تصمیم خانواده این شهید است.

جمع آوری تصریح کرد: اکنون استان بوشهر مفتخر به داشتن حدود ۱۴۰ شهید گمنام است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.