کد خبر : 101542
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 19:26

‌دعا و مناجات در حوادث باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد

‌دعا و مناجات در حوادث باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در موقع حوادث دعا باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد، ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای مناجات با خداوند است، ائمه اطهار برای مناجات در این ماه‌های نورانی برنامه‌های بسیاری را توصیه کرده‌اند. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ششم فروردین‌ماه در رزمایش

‌دعا و مناجات در حوادث باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در موقع حوادث دعا باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد، ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای مناجات با خداوند است، ائمه اطهار برای مناجات در این ماه‌های نورانی برنامه‌های بسیاری را توصیه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ششم فروردین‌ماه در رزمایش مدافعان سلامت با تأکید بر اینکه برای مبارزه با کرونا نیروهای مردمی از جمله بسیج، هیات‌های مذهبی و ورزشی، گروه‌های جهادی و … برای کمک به کادر درمانی به میدان آمده‌اند، اظهار کرد: این افراد به وظیفه جهادی و ایمانی خود در این برهه حساس عمل می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بهداشت روحی و روانی باید در کنار بهداشت فردی مدنظر قرار بگیرد، توضیح داد: بهداشت روان از طریق مناجات، ارتباط و انس با خدای تبارک و تعالی، توجه به آیات قرآن کریم، راز و نیاز و دعا حاصل می‌شود.

وی اضافه کرد: در موقع حوادث دعا باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد، ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای مناجات با خداوند است، ائمه اطهار برای مناجات در این ماه‌های نورانی برنامه‌های بسیاری را توصیه کرده‌اند.

نکونام با اشاره به اینکه رفع حادثه نیازمند نجوا و نیایش است، افزود: رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم در این ایام و بهداشت روح و روان اطلاع‌رسانی کنند تا شاهد دفع این بلا در کشور باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان ما خبیث و جلاد هستند، گفت: آن‌ها حاضرند برای ضربه زدن و رسیدن به اهداف شوم خود هر کاری را انجام دهند، حتی در این راه مردم کشور خودشان را نیز درگیر کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.