کد خبر : 106893
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 17:44

نگاهی به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کرمانشاه

نگاهی به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تایید ابتلای 213 نفر در استان به بیماری کرونا خبر داد. دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به ابتلای 213 نفر در استان به بیماری کرونا، گفت: متاسفانه از این تعداد تاکنون 27 نفر جان باختند. وی افزود: از شروع

نگاهی به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تایید ابتلای 213 نفر در استان به بیماری کرونا خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به ابتلای 213 نفر در استان به بیماری کرونا، گفت: متاسفانه از این تعداد تاکنون 27 نفر جان باختند.

وی افزود: از شروع اپیدمی بیماری در استان تاکنون 1147 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 985 نفر ترخیص شده و هم اکنون 135 نفر همچنان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم قطع فوری زنجیره انتقال کرونا در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری، گفت: در این زمینه مردم نقش اصلی را دارند و از همه می‌خواهیم در منازل خود مانده و از خروج غیرضروری از خانه خودداری کنند.

وی افزود: ابتلا به این بیماری در کمین همه افراد است و این میان افرادی که سالمند بوده و یا بیماری زمینه ای دارند بیشتر در معرض خطر هستند و همه باید برای حفظ جان خود و عزیزانشان همکاری کرده و به قطع زنجیره این بیماری با در خانه ماندن کمک کنند..

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.