کد خبر : 106266
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:02

واکسیناسیون ۸۱ درصدی کرونا در بوشهر

واکسیناسیون ۸۱ درصدی کرونا در بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۸۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهر بوشهر یک مرحله واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند. مهندس حسن فخرایی اظهار کرد: سالن‌های تزریق واکسن در شهر بوشهر شامل سالن هلال‌احمر، کوثر، مدرسه قائم آل محمد (ص) و پیام مخابرات است که سالن‌های هلال‌احمر و پیام مخابرات ویژه

واکسیناسیون ۸۱ درصدی کرونا در بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۸۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهر بوشهر یک مرحله واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند.

مهندس حسن فخرایی اظهار کرد: سالن‌های تزریق واکسن در شهر بوشهر شامل سالن هلال‌احمر، کوثر، مدرسه قائم آل محمد (ص) و پیام مخابرات است که سالن‌های هلال‌احمر و پیام مخابرات ویژه تزریق نوبت دوم واکسن می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس همه‌روزه حتی روزهای تعطیل کلیه سالن‌ها از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ بعدازظهر و ۱۷ لغایت ۲۱ شب باز و در حال انجام فعالیت می‌باشند و تاکنون ۱۹۶ هزار و ۱۰۰ تزریق نوبت اول و ۱۵۷ هزار و ۴۴۰ تزریق نوبت دوم و درمجموع ۳۵۳ هزار و ۵۴۰ دز واکسن تزریق‌شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: همچنین بیش از ۶۵ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهر بوشهر واکسن کرونا نوبت دوم را دریافت نموده‌اند.

فخرایی افزود: سالن واکسیناسیون واقع در مصلی نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همشهریان عزیز جهت دریافت واکسن خود به سالن‌های ذکر شده فوق مراجعه نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، وی بیان کرد: روزانه بیش از ۵۰ نفر پرسنل مرکز بهداشت با همکاری بسیج جامعه پزشکی، جمعیت هلال‌احمر شهرستان و جهاد دانشگاهی (جهت ثبت اطلاعات در سامانه سیب و تزریق واکسن و…) در سالن‌های ذکر شده مشغول ارائه خدمت به همشهریان عزیز می‌باشند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.