کد خبر : 110838
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:41

آغاز آموزش حضوری ۱۷۰ هزار دانش آموز گلستانی از اول آذر

آغاز آموزش حضوری ۱۷۰ هزار دانش آموز گلستانی از اول آذر

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا دوشنبه اول آذرماه همزمان با سراسر کشور خبرداد. احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: از فردا کلاس‌ها برای حدود ۱۷۰ هزار دانش آموزان ابتدایی و مقطع متوسطه اول در گلستان حضوری می‌شود. وی

آغاز آموزش حضوری ۱۷۰ هزار دانش آموز گلستانی از اول آذر

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا دوشنبه اول آذرماه همزمان با سراسر کشور خبرداد.

احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: از فردا کلاس‌ها برای حدود ۱۷۰ هزار دانش آموزان ابتدایی و مقطع متوسطه اول در گلستان حضوری می‌شود.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در فضایی سالم اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه کلاس‌ها نباید بیشتر از ۱۵ نفر باشد، افزود: مدارس به شرط رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، مجوز آموزش حضوری خواهند داشت.

گوهری راد با اشاره به اینکه مدارس از سوم مهر به‌تدریج بازگشایی شدند، گفت: آموزش حضوری در ابتدا روستائیان و عشایر و دانش آموزان هنرستان‌ها و در ادامه از ۱۵ آبان ماه در مدارس دوم متوسطه شروع شد.

وی با اشاره به اینکه سرعت رشد واکسیناسیون دانش‌آموزی بسیار بالا و مطلوب است، تصریح کرد: در ۶ شهرستان استان ۱۰۰ درصد دانش آموزان واکسینه شدند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.