کد خبر : 110423
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 19:44

حضور در سواحل و پارک‌ها ممنوع است /سبزه‌ها را در خانه‌هایمان گره بزنیم

حضور در سواحل و پارک‌ها ممنوع است /سبزه‌ها را در خانه‌هایمان گره بزنیم

ایسنا/بوشهر فرماندار کنگان اظهار کرد: از همراهی مردم شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر می‌شود و انتظار داریم همچنان توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و در منازل خود باقی بمانند. سید علی پاک نژاد در بازدید از روند کنترل تردد روز ۱۳ فروردین ادامه داد: در راستای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان و اجرای ضوابط

حضور در سواحل و پارک‌ها ممنوع است /سبزه‌ها را در خانه‌هایمان گره بزنیم

ایسنا/بوشهر فرماندار کنگان اظهار کرد: از همراهی مردم شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر می‌شود و انتظار داریم همچنان توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و در منازل خود باقی بمانند.

سید علی پاک نژاد در بازدید از روند کنترل تردد روز ۱۳ فروردین ادامه داد: در راستای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان و اجرای ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، هر گونه گرد آمدن در سواحل و پارک های شهرستان کنگان ممنوع می باشد.

وی ادامه داد: دورهمی سیزده‌بدر و شوق حضور در کنار هم برای تفریح را به زمانی که کرونا را شکست دادیم، موکول کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان اظهار کرد: باور داشته باشیم به همراه خانواده در محیطی کاملاً قرنطینه و ایزوله زندگی کنیم زیرا ویروس در هر محیطی ممکن است وجود داشته باشد، پس امسال سبزه‌ها را در خانه‌هایمان گره بزنیم و کرونا را شکست دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: آن دسته از خودروهایی که روز ۱۳ فروردین در طبیعت مستقر و یا چادر زده باشند، مشمول اعمال قانون و جریمه (۵۰۰ هزار تومانی) توسط مأموران پلیس می‌شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.