کد خبر : 110455
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 19:48

ممانعت از ورود ۶۶۷ خودرو به شهرهای خراسان جنوبی

ممانعت از ورود ۶۶۷ خودرو به شهرهای خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معتمدیان با بیان اینکه آمارها حکایت از همراهی مردم با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دارد، گفت: از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از ورود ۶۶۷ خودرو به شهرهای استان ممانعت شده است. محمدصادق معتمدیان، امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان در جمع خبرنگاران

ممانعت از ورود ۶۶۷ خودرو به شهرهای خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معتمدیان با بیان اینکه آمارها حکایت از همراهی مردم با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دارد، گفت: از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از ورود ۶۶۷ خودرو به شهرهای استان ممانعت شده است.

محمدصادق معتمدیان، امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار به ثبت رسیده در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، کاهش ۷۰ درصدی میزان ترددها را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی کاهش ۶۷ درصدی در میزان مصرف بنزین در سطح استان را نیز دلیل دیگری بر کمتر شدن آمار سفرها عنوان کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه در سطح کشور، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع این طرح در خراسان جنوبی، بر اساس تصمیمات داخلی، ۲۴ نقطه کنترلی در محورهای استان تعیین شد.

معتمدیان افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه‌ها در این نقاط کنترلی مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از  ورود ۶۶۷  خودرو به شهرهای استان ممانعت شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هدایت ۶۱۱۲ دستگاه خودرو برای گذر از محورهای استان و ممانعت از خروج ۳۳۰ دستگاه خودروی هم استانی‌ها که قصد خروج از استان داشته‌اند از دیگر اقدامات انجام شده در مبادی ورودی است.

معتمدیان با تأکید بر نظارت دقیق نیروی انتظامی در مبادی استان گفت: ۲۵ مورد اعمال قانون و ۱۴ مورد توقیف خودروهایی که اصرار بر تخلف داشته‌اند از جمله اقدامات نیروی انتظامی در این محورهاست.

وی یادآور شد: آمارها نشان دهنده این است که مردم، طرح را حدی گرفته و به توصیه‌های پلیس توجه داشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی درخصوص بازه زمانی تعریف شده برای اجرای طرح، گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بود مرحله اول طرح تا ۱۵ فروردین باشد، اما مصوبه روز گذشته ستاد از استمرار مرحله دوم طرح تا ۲۰ فروردین حکایت دارد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: چنانچه همراهی مردم ادامه یابد و با پذیرش توصیه‌های بهداشتی، همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را جدی بگیرند، موفقیت ما در قطع زنجیره کرونا حتمی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.