کد خبر : 110646
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:24

ممانعت از ورود ۷۵۰ خودروی غیربومی به ابهر

ممانعت از ورود ۷۵۰ خودروی غیربومی به ابهر

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی ابهر گفت: از ورود ۷۵۰ خودروی غیربومی به ابهر ممانعت شد. سرهنگ داوود مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، پلیس ابهر اقدام به تشکیل گشت‌های مستقل و تلفیقی با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و اصناف

ممانعت از ورود ۷۵۰ خودروی غیربومی به ابهر

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی ابهر گفت: از ورود ۷۵۰ خودروی غیربومی به ابهر ممانعت شد.

سرهنگ داوود مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، پلیس ابهر اقدام به تشکیل گشت‌های مستقل و تلفیقی با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و اصناف کرده است.

وی با بیان این‌که با کمک این گشت‌های مشترک، از ۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان ابهر بازدید شد، ادامه داد: تعداد ۶۳ واحد صنفی که مجاز به ارائه خدمات نبودند، پلمب شد.

مرسلی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تامین سلامت شهروندان ضمن استقرار پلیس در نقاط ورودی و خروجی و تمهیدات ویژه برای روز طبیعت، تصریح کرد: امسال در روز ۱۳ فروردین، تردد شهروندان به مناطق اطراف شهر، تفرج‌گاه‌ها، بوستان‌ها، پارک‌ها کاملا ممنوع و مسیرها جهت سلامتی شهروندان مسدود خواهد بود.

وی با بیان این‌که در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در چهار نقطه از ورودی ابهر ایستگاه ایست بازرسی مستقر شده است، ادامه داد: از ورود تعداد ۷۵۰ خودروی غیربومی ممانعت و ۷ دستگاه اعمال جریمه و به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی ابهر تاکید کرد: برابر قانون با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.