کد خبر : 110614
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:11

هدف‌گذاری برای تعهد ۲۸۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم

هدف‌گذاری برای تعهد ۲۸۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به تعهد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین در جشنواره بیست و یکم گفت: هدف‌گذاری شده تا این عدد با تلاش و کوشش همکاران و مشارکت خیرین نیکوکار در جشنواره بیست و دوم به ۲۸۰۰میلیارد تومان برسد. به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان

هدف‌گذاری برای تعهد ۲۸۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به تعهد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین در جشنواره بیست و یکم گفت: هدف‌گذاری شده تا این عدد با تلاش و کوشش همکاران و مشارکت خیرین نیکوکار در جشنواره بیست و دوم به ۲۸۰۰میلیارد تومان برسد.

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان مشارکت‌های مردمی ادارات‌کل نوسازی مدارس استان‌ها با بیان اهمیت کار حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهای سازمان در سال ۹۹ تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی است که طرح بسته تحولی آن تدوین شده و به زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به روند افزایشی اعتبارات ردیف پروژه‌های مشارکتی خیرین از سال ۹۶ تا کنون، گفت: این ارقام از ۲۰۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصدی  در سال ۹۶ به ۴۵۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۱۰درصدی در سال ۹۷  و ۸۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسید و امسال نیز به ۳۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که موفقیت چشمگیر و ارزشمندی است.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اینکه تعهدات خیرین در سال گذشته شیب رو به بالا و مثبتی داشت، افزود: به ویژه این موضوع در استان‌های سیل‌زده چشمگیر بود و این نشان‌ می‌دهد که هر زمان شرایط کشور ایجاب کرده نیکوکاران همواره همراه دولت بوده‌اند و برای پشتیبانی از دولت و کمک به فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی آینده‌سازان و توسعه علم و دانش دریغی نداشتند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: امسال که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، فرصت بزرگی برای مجموعه سازمان است تا رکوردهای والاتری را در عرصه توسعه، تجهیز و ارتقاء مدارس کشور به ثبت برساند که این “جهش در مدرسه‌سازی” با عزم و اراده نیروی انسانی سازمان تحقق می‌یابد.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اهمیت تکریم خیرین، این موضوع را حائز توجه ویژه دانست و اظهار کرد: دانش‌اندوزی و بالندگی، شایسته فرزندان این دیار کهن است و این مهم را نیکوکارانی دانسته‌اند که با عنوان «خیرین مدرسه‌ساز» گرد هم آمده‌اند تا بخشی از بار تعلیم و تربیت کودکان این مرز و بوم را با ساختن مدارسی زیبا، ایمن و درخور به دوش بکشند؛ پس باید به هر بهانه‌ای و با شیوه‌های خلاقانه و ماندگار آنان را تکریم کنیم و به شایسته‌ترین نحو ممکن، کار ارزشمند این نیکوکاران را ترویج و توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: نامگذاری ۱۵ ماه مبارک رمضان، روز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) به عنوان روز ملی تکریم خیرین، معافیت پروژه‌های خیّرین از پرداخت هزینه انشعابات و ایجاد پست سازمانی معاونت توسعه مشارکت‌ها برای فعالیت بیشتر؛ از جمله اتفاقات مبارکی است که با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر و مداوم، در حوزه قانونگذاری اتفاق افتاد و اگر موارد دیگری نیز برای تسهیل امور فعالیت خیرین احصا شود، با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم.

رخشانی‌مهر با اشاره به ایجاد و اختصاص ردیف اعتباری فعالیت و تکریم خیرین برای اولین بار گفت: برای این موضوع امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و برای استان‌هایی که برنامه مدون و طرح ویژه‌ای در راستای بسته تحولی سازمان ارائه دهند، توزیع و هزینه خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.