کد خبر : 116392
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:34

آغاز طرح زمستانه پلیس در سمنان

آغاز طرح زمستانه پلیس در سمنان

ایسنا/سمنان طرح زمستانه پلیس در آیینی با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سمنان آغاز شد. سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین آغاز طرح ترافیکی انتظامی زمستان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، گفت: در طول سال و ایام مختلف، نیروی انتظامی طرح های بسیاری را در ارائه خدمت بهتر و مطلوبتر

آغاز طرح زمستانه پلیس در سمنان

ایسنا/سمنان طرح زمستانه پلیس در آیینی با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سمنان آغاز شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین آغاز طرح ترافیکی انتظامی زمستان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، گفت: در طول سال و ایام مختلف، نیروی انتظامی طرح های بسیاری را در ارائه خدمت بهتر و مطلوبتر به مردم اجرا می کند که از امروز طرح ترافیکی انتظامی زمستانه ۱۴۰۰ در استان وسیع سمنان اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز اعتماد همگانی مردم، بالاترین و ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: انشالله این طرح همراه با عزت و امنیت برای همه مردم در درون و برون شهر و راه های مواصلاتی باشد.
استاندار سمنان گفت: ما در استان گردنه ها و راه های برفگیر داریم که آمادگی کامل برای خدمت رسانی در این طرح وجود دارد و انشالله با هم افزایی و همدلی موجود تلاش صورت می گیرد تا مسافری در راه نماند.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح ترافیکی انتظامی زمستان، در راستای تامین امنیت مردم، مسافرین و بویژه زائران امام رضا(ع) تلاش می کند.
هاشمی با بیان اینکه امنیت بالاترین دستاوردی است که در کنار نعمت ولایت فقیه، آن را مدیون فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج هستیم، بیان کرد: استان سمنان دارای امنیت پایدار است که حاصل خون ۳ هزار شهید و پشتیبانی های مردم است.
استاندار سمنان گفت: همدلی و هم افزایی مطلوبی که در بین دستگاه های خدمات رسان و نیروی انتظامی قرار دارد، باعث شده تا ارائه خدمت مطلوب از غربی ترین تا شرقی ترین نقطه استان شامل حال مردم شود که امری بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.