کد خبر : 116273
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:18

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد

ایسنا/همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است. به گزارش ایسنا، مهدی باب الحوائجی دوشنبه اول آذرماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره بزرگمردان و زنان بسیجی که به همت بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد

ایسنا/همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است.

به گزارش ایسنا، مهدی باب الحوائجی دوشنبه اول آذرماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره بزرگمردان و زنان بسیجی که به همت بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج و بسیجی یک تفکر و اندیشه است، تفکر و اندیشه یک آبشخور و ریشه نیاز دارد که هرچه ریشه اندیشه قوی‌تر و محکم‌تر باشد این اندیشه موثرتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی یک گفتمان است که ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد، اذعان کرد: این تفکر، ریشه در عاشورای حسینی دارد و بزرگ بسیجی جهان اسلام حسین بن علی(ع) و حضرت عباس (س) است.

باب الحوائجی ادامه داد: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است، یک بسیجی در زمان جنگ، در نبرد با دشمنان این مرز و خاک می‌جنگد و در روز دیگر در کسوت پزشک و در پشت میز طبابت می‌نشیند و روز دیگر در عرصه اجتماعی به عنوان نماینده مردم در بحث شهر و شهرسازی نقش ایفا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان کرد: بسیجی زمان و مکان نمی‌شناسد بلکه او تکلیف می‌شناسد، بسیجی اهل مطالعه، تعقل،حرکت و دارای هدف است و برنامه‌ریزی دارد، او بلندترین قله‌ها را با توکل به خدا و توسل به اهل بیت فتح می‌کند.

وی خواست برای این گونه مناسبت‌ها برنامه‌ها از قالب سخنرانی‌های همیشگی خارج شود و از ظرفیت و پتانسیل‌های دیگری برای انتقال مفاهیم استفاده شود که از وقت استفاده بهینه‌ای شود.

باب الحوائجی خطاب به بسیجیان گفت: بسیجی بمانید و اعتقادات بسیجی بودن در خودتان جاری و تقویت کنید و همواره در این مسیر قدم بردارید و اگر در مسیر بسیجی چه در خدمت پزشکی یا راه سیاست و چه در راه اقتصادی کشته شوید؛ شهید هستید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.