کد خبر : 118240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 15:29

استانداردسازی ۶۵ درصد جایگاه‌های عرضه CNG در زنجان

استانداردسازی ۶۵ درصد جایگاه‌های عرضه CNG در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: ۶۵ درصد جایگاه‌های عرضه CNG استان، استانداردسازی شده است. حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سوخت، اظهار کرد: بیش از ۶۵ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت پاک در راستای افزایش ایمنی شهروندان، استانداردسازی شده است. وی افزود: بر اساس آخرین مراجعات

استانداردسازی ۶۵ درصد جایگاه‌های عرضه CNG در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: ۶۵ درصد جایگاه‌های عرضه CNG استان، استانداردسازی شده است.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سوخت، اظهار کرد: بیش از ۶۵ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت پاک در راستای افزایش ایمنی شهروندان، استانداردسازی شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین مراجعات و اطلاعات بازرسی ادواری از جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی در خصوص همکاری و تعامل همه جانبه با سازمان ملی استاندارد، منطقه زنجان جزو یکی از مناطق پیشتاز در این امر مهم است.

این مسئول ادامه داد: بازرسی ادواری جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی‌، شامل بازرسی فنی همه تجهیزات جایگاه‌های CNG از جمله بازرسی مجموعه میترینگ، کمپرسور (سامانه فشرده‌سازی)، دیسپنسر (سامانه توزیع‌کننده)، تابلوهای برق، حریم‌های ایمنی و مخازن ذخیره گاز طبیعی فشرده مطابق با استانداردهای موجود، با نظارت اداره استاندارد به صورت سالانه انجام می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، تصریح کرد: با توجه به افزایش خودروهای دوگانه‌سوز و نیاز به توسعه جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی در این استان، تعداد ۴۰ جایگاه عرضه CNG مشغول ارائه خدمات به شهروندان بوده که از این تعداد، ۱۶ باب تک‌منظوره و ۲۴ باب دومنظوره است.

حبیبی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بازگشایی مدارس، روزانه به طور میانگین ۵۰۰ هزار مترمکعب CNG در زنجان مصرف می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.