کد خبر : 118222
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 15:26

ویروس تاج‌دار، ۱۶۰ زنجانی را اسیر تخت‌های بیمارستانی کرد

ویروس تاج‌دار، ۱۶۰ زنجانی را اسیر تخت‌های بیمارستانی کرد

ایسنا/زنجان در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند. طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۳ هزار و ۱۶۵ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا

ویروس تاج‌دار، ۱۶۰ زنجانی را اسیر تخت‌های بیمارستانی کرد

ایسنا/زنجان در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۳ هزار و ۱۶۵ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۷۹۶ نفر رسیده و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۱۱ مورد بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۱ هزار و ۲۵۱ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۴۶ هزار و ۲۹۹ مورد رسیده است.

طبق آخرین آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۵ هزار و ۸۱۹ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۳ هزار و ۱۳۴ مورد رسیده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.