کد خبر : 130208
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 16:31

احتمال ریزش سد خاکی گنج در بخش فلارد/ لزوم تخلیه منازل مسکونی در حاشیه رودخانه‌های شهرستان لردگان

احتمال ریزش سد خاکی گنج در بخش فلارد/ لزوم تخلیه منازل مسکونی در حاشیه رودخانه‌های شهرستان لردگان

فرماندار لردگان گفت: در حال حاضر بارش‌ها به گونه‌ای بوده که لازم است تمامی منازلی که در اطراف رودخانه‌ها قرار دارند سریع‌تر تخلیه شوند. برهان حسین‌پور آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان لردگان، اظهار کرد: وضعیت شهرستان لردگان حاد

 احتمال ریزش سد خاکی گنج در بخش فلارد/ 
لزوم تخلیه منازل مسکونی در حاشیه رودخانه‌های شهرستان لردگان
فرماندار لردگان گفت: در حال حاضر بارش‌ها به گونه‌ای بوده که لازم است تمامی منازلی که در اطراف رودخانه‌ها قرار دارند سریع‌تر تخلیه شوند.
برهان حسین‌پور آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان لردگان، اظهار کرد: وضعیت شهرستان لردگان حاد است به گونه‌ای که احتمال ریزش سد خاکی گنج در بخش فلارد وجود دارد بنابراین باید تمامی منازلی که در حاشیه رودخانه‌ها قرار دارند خالی از سکنه شوند زیرا احتمال سیلاب وجود دارد.
وی با اشاره به وضعیت جاده‌های این شهرستان، افزود: در حال حاضر به دلیل بارش باران، جاده خاکی بخش رودشت مسدود شده است، همچنین دو محور ارتباطی در بخش منج دچار ریزش شده است.
حسین‌پور آقایی از شکسته شدن دو تیر چراغ برق نیز در روستای هرمو بخش خانمیرزا خبر داد و گفت: اداره برق این شهرستان در تلاش است تا برق آن روستا را وصل کند.
وی بیان کرد: خسارت‌هایی از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد به زیرساخت‌های کشاورزی و دیگر بخش‌ها وارد شده که تاکنون میزان آن برآورد نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.