کد خبر : 140069
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 10:32

توزیع ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده در بین ۲۵ شهرداری‌ استان قزوین

توزیع ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده در بین ۲۵ شهرداری‌ استان قزوین

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام اینکه برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در

توزیع ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده در بین ۲۵ شهرداری‌ استان قزوین
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام اینکه برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد، اظهار کرد: در شرایطی که منابع مالی محدود است مدیریت در شهرهای کوچک کمی دشوار است لذا انتظار می‌رود شهرداران در مدیریت منابع و کاهش هزینه‌های اضافی دقت کنند.

وی بیان کرد: موضوع سیل بسیاری از استان‌ها ازجمله قزوین را تحت تأثیر قرار داد اما خوشبختانه با مدیریت منطقی در استان از بروز سیل و خسارات بیشتر جلوگیری شد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآور شد: متأسفانه بی‌توجهی به محیط‌زیست و تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها موجب طغیان شد و شاهد خسارات زیادی در استان‌های کشور بودیم لذا باید از این حوادث درس بگیریم و ضمن پیشگیری ازاین‌گونه حوادث از تخریب جنگل‌ها، بستر رودخانه‌ها و تغییر اراضی کشاورزی برای ساخت‌وساز بشدت جلوگیری کنیم.

وی از همکاری شهرداران در کنترل سیل اخیر تشکر کرد و افزود: اگر همکاری و تدبیر به‌موقع شهرداران با مدیران بحران در استان نبود ما نیز دچار خسارت‌های زیادی می‌شدیم؛ در کنار مشکلات ایجادشده باید شکرگزار خداوند در نزول بارش‌ها باشیم که دشت‌ها و مزارع و باغات استان را سرسبز کرده و سال پرآبی را نوید می‌دهد و امیدواریم شاهد رونق کشاورزی باشیم.

وی از توزیع قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرها نیز خبر داد و عنوان کرد: ضمن تأمین قیر یارانه‌ای با تأمین اعتبارات موردنیاز برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده اقدام خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید سایه سیاست را از شهرداری‌ها دور کنیم و مردم از شهرداران فقط کار و تلاش و مدیریت شهری بخواهیم تا شاهد تسریع در عمران و آبادانی شهرها باشیم.

وی بیان کرد: همکاری شوراها با شهرداری‌ها و نیز مشارکت مردم در امور لازمه موفقیت در کار است و امیدواریم با تعیین شهرداران از سوی شوراها شاهد تحول در شهرهای استان باشیم.

صالحی اعلام کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به شهرداری‌های استان پرداخت شد تا در امور جاری و عمرانی خود هزینه کنند؛ فقط در شهرداری شال بیش از ۳ میلیارد تومان از اعتبارات ارزش‌افزوده پرداخت کردیم تا کارها معطل نماند.

وی بیان کرد: باید در این شرایط در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود و در چارچوب قانون بودجه فعالیت‌ها را عملیاتی کنید و ضمن اولویت‌بندی در کارها برای تأمین منابع پایدار با جذب سرمایه‌گذار هم اقدام شود.

صالحی در پایان یادآور شد: امیدواریم امسال هم از محل ارزش‌افزوده بتوانیم بخشی از نیازهای شهرداری‌های استان را حل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.