کد خبر : 142040
تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 12:01

كمك 2 میلیارد ریالی جهاد كشاورزي اصفهان به سیل‌زدگان خوزستان

كمك 2 میلیارد ریالی جهاد كشاورزي اصفهان به سیل‌زدگان خوزستان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادي جهاد كشاورزي استان اصفهان از ارسال بيش از ۲ميليارد ريال كمک کارکنان این سازمان و تشکل‌های تابعه آن در قالب مواد غذايي و پروتئيني به هموطنان سیل‌زده خوزستان خبر داد. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان، مهرداد مرادمند در این خصوص، گفت: با توجه

كمك 2 میلیارد ریالی جهاد كشاورزي اصفهان به سیل‌زدگان خوزستان
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادي جهاد كشاورزي استان اصفهان از ارسال بيش از ۲ميليارد ريال كمک کارکنان این سازمان و تشکل‌های تابعه آن در قالب مواد غذايي و پروتئيني به هموطنان سیل‌زده خوزستان خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان، مهرداد مرادمند در این خصوص، گفت: با توجه به اینکه اصفهان، معین استان خوزستان است، با هماهنگی انجام شده با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال كالاهاي ضروري براي مردم‌ سیل‌زده خوزستان تهيه و ارسال شد.
وی با بیان اینکه محموله توسط هفت دستگاه کامیون خاور حمل خواهد شد، اظهار کرد: این محموله شامل 7 تن برنج، 720 کارتن جمعاً به وزن ۹هزار و ۲۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ، ۱۴۳۲ قوطی کنسرو ماهی تن، 1000 قوطی کنسرو لوبیا، 2200 عدد پنیر 400 گرمی، ۳۳۱۳ بسته کنسرو مرغ و خوراک آماده، 6000 بطری آب‌معدنی یک و نیم لیتری، 2000 بطری روغن خوراکی 1 لیتری، 450 بسته لوازم بهداشتی است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادي جهاد كشاورزي استان اصفهان افزود: اعتبار این محموله از سوی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و تشکل‌های وابسته کشاورزی تأمین و جمع‌آوری و صبح امروز چهارشنبه ۲۱فروردین‌ماه به مقصد خوزستان ارسال شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.