کد خبر : 144695
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 10:09

تولید شبکه مستند برگزیده جشنواره فیلم «اکنون خاورمیانه» ایتالیا

تولید شبکه مستند برگزیده جشنواره فیلم «اکنون خاورمیانه» ایتالیا

«اهل آب» به کارگردانی آزاده بی زار گیتی برنده جایزه بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم کوتاه از دهمین جشنواره فیلم «اکنون خاورمیانه» فلورانس شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، دهمین جشنواره بین‌المللی اینک خاورمیانه ۱۳ تا ۱۸ فروردین‌ماه با حضور ۱۸ فیلم ایرانی در شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد

تولید شبکه مستند برگزیده جشنواره فیلم «اکنون خاورمیانه» ایتالیا

«اهل آب» به کارگردانی آزاده بی زار گیتی برنده جایزه بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم کوتاه از دهمین جشنواره فیلم «اکنون خاورمیانه» فلورانس شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، دهمین جشنواره بین‌المللی اینک خاورمیانه ۱۳ تا ۱۸ فروردین‌ماه با حضور ۱۸ فیلم ایرانی در شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد و مستند «اهل آب» به کارگردانی آزاده بی زار گیتی در بخش مسابقه این جشنواره به نمایش درآمد و موفق شد جایزه بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم کوتاه را به خود اختصاص دهد.

«اهل آب» از تولیدات شبکه مستند برشی شعرگونه و مینیمال از زندگی روزمره‌ی زنی در جزیره‌ی هنگام است که اغلب همراه خانواده یا دوست صیادش، به دریا می‌رود تا معاش خانواده‌اش را تأمین کند.

آزاده بی‌زارگیتی علاوه بر کارگردانی کار پژوهش و تهیه‌کنندگی فیلم را عهده‌دار بوده است و از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به دستیار کارگردان: ریحانه ملک‌شعار، فیلم‌بردار: صادق سوری و صدابردار: هادی بهشتی اشاره کرد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.