کد خبر : 145375
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 16:39

۱۰۰۰ تن به ظرفیت تولید گردوی کشور افزوده شد

۱۰۰۰ تن به ظرفیت تولید گردوی کشور افزوده شد

ایسنا/زنجان هم‌زمان با افتتاح بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در خرم‌دره، ۱۰۰۰ تن به ظرفیت تولید گردوی کشور افزوده شد. صبح امروز (۱۷ اسفندماه) مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح کشاورزی در کشور با محوریت خرم‌دره و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد. با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها ۱۰

۱۰۰۰ تن به ظرفیت تولید گردوی کشور افزوده شد

ایسنا/زنجان هم‌زمان با افتتاح بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در خرم‌دره، ۱۰۰۰ تن به ظرفیت تولید گردوی کشور افزوده شد.

صبح امروز (۱۷ اسفندماه) مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح کشاورزی در کشور با محوریت خرم‌دره و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها ۱۰ هزار و ۳۹۰ تن به ظرفیت تولید گوجه‌فرنگی، گردو، زیتون، پسته و توت‌فرنگی کشور افزوده می‌شود.

غرس یک میلیون و ۵۵۸ هزار اصله نهال مثمر در سطح کشور و افزایش ۱۰۵۲ هکتاری سطح باغ‌ها و گلخانه‌های کشور، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۲۴۵ نفر با سرمایه‌گذاری ۳۴۹ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان، از دیگر برنامه‌های امروز این نهاد است.

هم‌زمان با حضور پرویز فتاح در خرم‌دره، بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در این شهرستان افتتاح شد که با افتتاح این پروژه سطح باغ‌های گردوی کشور ۲۰۰ هکتار افزایش یافت.

با افتتاح بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در خرم‌دره که با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان همراه است، ۱۰۰۰ تن به ظرفیت تولید گردوی کشور افزوده شده و برای ۴۰۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

هم‌زمان با این پروژه، پروژه‌های دیگری به صورت هم‌زمان در شهرهای سیرجان، مشهد، شاهین شهر، زیار، گلستان، هلیلان و پاکدشت نیز افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.