کد خبر : 158091
تاریخ انتشار : جمعه 10 دسامبر 2021 - 10:10

راه‌اندازی نخستین کارگاه تولید البسه ورزشی در ملایر

راه‌اندازی نخستین کارگاه تولید البسه ورزشی در ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: سومین کارگاه تولیدی شهرستان و نخستین کارگاه تولید البسه ورزشی با حضور جمعی از مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت. مهدی رضائی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، در توضیح این خبر مطرح کرد: نخستین کارگاه تولید البسه ورزشی به همت و با پیگیری”مجید قاسمی”

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: سومین کارگاه تولیدی شهرستان و نخستین کارگاه تولید البسه ورزشی با حضور جمعی از مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهدی رضائی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، در توضیح این خبر مطرح کرد: نخستین کارگاه تولید البسه ورزشی به همت و با پیگیری”مجید قاسمی” به عنوان یکی از کارآفرینان جوان ملایر و موسس سازمان مردم نهاد “طرح ماندگار” و با همکاری اداره ورزش و جوانان با صرف مبلغ 350 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهارکرد: این کارگاه تولیدی با هدف اشتغالزایی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار تأسیس شده و درحال حاضر نیز تعداد 10 نفر به صورت مستقیم و 15 نفر به صورت غیر مستقیم در این کارگاه فعالیت می کنند.
رضائی خاطرنشان کرد: انواع البسه ورزشی، تیشرت های تبلیغاتی، لباس های کار، بیمارستان و مدارس در این کارگاه تولید و به غیر از استان همدان و ملایر محصولات آن به 6 استان کشور چون مرکزی، تهران، لرستان، اهواز و … صادر می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه در این کارگاه 5 دستگاه چرخ با نیروهایی مجرب و متعهد مشغول به فعالیت هستند، گفت: مقرر شده فاز دوم این کارگاه در حاشیه شهرستان ملایر، برای اشتغالزایی و صادرات بیشتر به خارج از کشور در سال آینده تأسیس می شود.
وی در بخش دیگری از سخناش به برگزاری همایش اتومبیل های کلاسیک و مدرن کشور در بام ملایر اشاره کرد و یادآور شد: این همایش به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، همکاری اداره ورزش و جوانان، شرکت دنا روید و خدمات پنوماتیک کشور در محل پارک بام ملایر برگزار شد.
رضائی با اشاره به اینکه تعداد 150 خودرو از انواع کلاسیک و مدرن  از استان ها و شهرستان های مختلف چون تهران، اراک، ملایر، بروجرد، کرمانشاه، نهاوند و خوزستان در این همایش شرکت کردند و به رژه نمایشی پرداختند، ادامه داد: برگزاری این دست همایش ها سبب ایجاد شادی و شور در بین جوانان و تخلیه هیجانات آنها می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.