کد خبر : 161087
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 10:19

برپایی کارگاه اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکتهای کوچک و متوسط

برپایی کارگاه اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکتهای کوچک و متوسط

کارگاه “اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط” با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) به‌عنوان شبکه علمی بین‌المللی همکار مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ICRIC) ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، این کارگاه با هدف گامی در راستای تحقق اهداف پروژه زنجیره شرکت‌های کوچک و متوسط

برپایی کارگاه اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکتهای کوچک و متوسط

کارگاه “اثر استراتژی‌های کارآفرینی بر توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط” با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) به‌عنوان شبکه علمی بین‌المللی همکار مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ICRIC) ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کارگاه با هدف گامی در راستای تحقق اهداف پروژه زنجیره شرکت‌های کوچک و متوسط کشورهای اسلامی و آگاهی‌رسانی فعالان اقتصادی کشور و علاقه‌مندان حوزه‌های مربوطه نسبت به مباحث نوین تجاری و اقتصادی و رویکردهای به‌روز دنیا برگزار خواهد شد.

در این کارگاه موضوعاتی چون ویژگی‌های کارآفرینی، نقش زنان در کارآفرینی، معرفی خدمات مرکز جوانان کشورهای اسلامی، استفاده از تجربیات سازمان توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط کشور ترکیه، استراتژی‌های ورود به بازار و جهانی شدن، سیاست و قوانین کشور در حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، استراتژی‌های بازگشت و نوآوری و نحوه تامین مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه خواهد شد.

در این کارگاه اساتید برجسته مرکز آموزش، تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی (SESRIC)، مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ICRIC )، انجمن جوانان کشورهای اسلامی (ICFY)، سازمان توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط کشور ترکیه (KOSGB) و دانشگاه لایپزیک حضور دارند.
شرکت در این کارگاه رایگان است و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی اعطا می‌شود.

متقاضیان برای ثبت نام در این کارگاه باید به نشانی الکترونیکی https://bit.ly/2IFutl1 مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.